Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen poistoleikkauksesta vielä

Vierailija
07.05.2012 |

Kyselinkin tästä jo kertaalleen, mutta mietin nyt vielä, että mahdankohan jaksaa järjestää lapsen synttärit kahden viikon päästä leikkauksesta?

Onko kellään omaa kokemusta siitä, miten äkkiä siitä pääsee jaloilleen ja millä voimin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös siitä, mitä syntymäpäivien järjestäminen tarkoittaa - soittoa Hoploppiin ja tilavarauksen tekemistä vai viikon ruoanlaittoa ja leivontaa ja koristeiden tekemistä?

Vierailija
2/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ainakin menee?

Netistä löytyi mm. että Hämeessä sairausloma on aina kolme viikkoa...

Lapsi vain pettyy, jos ei saa pidettyä synttäreitä ajallaan ja jos siirtyy kesäkuulle, osa kavereista ehtii jo häipyä kuka minnekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastaava leikkaus kuitenkin.

Sairaalassa olin yhden yön ja sairaulomaa sain 3,5 viikkoa. Muistelen, että jo viikon jälkeen olin ok kunnossa. Siis jaksamisessa ei ollut mitään ongelmaa vaan sitä haavaa piti varoa ja välttää äkkinäisiä liikkeitä.

Vierailija
4/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut on pakko panna nyt menemään, jos juhlat aikoo pitää vielä toukokuun puolella.

Vähän hirvittää, mutta jospa vaikka sitten lähtisin siitä, että juhlat on, mutta tarjoiluista tingitään, jos en jaksa tehdä kaikkea muuten.

Ja tilaan siivoojan, jos en pysty siivoamaan.

Saitko sinä muuten tehtyä esimerkiksi pihatöitä sen sairausloman aikana?

ap

Vierailija
5/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikealle ja vasemmalle on hankalaa. Jopa sängystä ylösnousu saattaa olla alkuun hankalaa. Enpä olisi uskonut, että siihenkin kaulassa oleva leikkaushaava voi vaikuttaa.

Ei kyllä nyt heti kävisi mielessä puutarhatyöt, mutta kannattaa varmaan oman voinnin mukaan mennä eikä suunnitella liikoja.

Vierailija
6/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso piha mökillä, joten keväällä ne puutarhatyöt painaa väkisin päälle.

ap

Vierailija
7/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi töihin. Kai hän nyt siivota osaa ja muutenkin auttaa?

Vierailija
8/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kouluun ja harrastuksiin jne.)ja hänellä on juuri nyt todella kiire firmassaan. Järkevämpää palkata ulkopuolista pientä apua kotiin kuin missata miljoonadiilit...

ap

Vierailija
9/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin sairaalassa kaksi yötä, jonka jälkeen kotiin. Kolmantena kotipäivänä muistaakseni rupesin töihin, olen yrittäjä, joten mitään viikkojen sairaslomia edes haaveillut pitäväni. Haava parani hyvin enkä tarvinnut kuin yhden tai kaksi Panacodia kotona muistaakseni.

Mutta nämä ovat niin yksilöllisiä juttuja. Jos haava tulehtuu tai äänihuuli halvaantuu, sitten mennee enemmän aikaa toipumiseen.

Vierailija
10/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavaa pitää toki varoa, mutta mä en ainakaan ollut vuodepotilaana kuin leikkausta seuraavan päivän. Kahden viikon päästä oli jo täysi tohina päälllä.

Tsemppiä leikkaukseen :)

Vierailija
11/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin, että jos tarvittaessa tyydyt kaupan valmiisiin tarjoiluihin ja jos sulla on mies, joka voi käydä kaupassa ja auttaa ja katsoa lasten perään, niin varmasti onnistuu.

Kauheastihan leikkauksen jälkeen ei saa kanniskella, joten esim. isojen ostosten tekeminen yksin ei ehkä onnistu. En laskisi sen varaan, että jaksat tehdä jotain suursiivousta kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi