Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako sossunelättinainen omistusasunnosta asuvan miehen tulevaisuuden?

Vierailija
07.05.2012 |

Mies on työssäkäyvä ja hänelle ainoa asumisvaihtoehto on omistusasunto.

Nainen vaikeasti työllistyvä eikä koskaan kykene itseään ilman tulonsiirtoja elättämään.

Kärsivätkö molemmat osapuolet jos parisuhde jatkuu ja lapsiakin tulee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tradenomiksikaan ei kannata opiskella, kun niitä on siwan kassoilla pätkätöissä ja työkkärissä työttöminä 300/paikkakunta.

Kun kaikki ei voi alkaa sairaanhoitajiksi tai lähäreiksi.

Opiskeluintoa varmasti on.

kyllä tässä maassa on muitakin töitä kuin siwan kassa tai aluslakanoiden vaihtaminen.

Lääkäri, kokki ja hautausurakoitsija ovat melko pitkälle työllistettyjä vaikka olisi lamakin, samoin eläinlääkäri. Tai perusta oma yritys. Vaikea uskoa ettei mitään sopivaa alaa löydy.

Pitkällä tähtäimellä olet aika heikoilla jos ero tulee, omaisuus (asunto) on miehen / teillä on lapsia. Mies pystyy heidät elättämään, sinä et, ja lapsetkin haluavat tod.näk. jäädä tuttuun kotiin (eli miehen omistamaan asuntoon).

Mutta lopullisesti se on kahden kauppa eli jos se teille molemmille sopii että mies tienaa, sinä et, sittenhän se on teidän oma asianne.

Vierailija
2/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä voi yleisesti saoa että "kärsii" tai "ei kärsi". Toisille käy hyvinkin molemmille osapuolille se että toinen on "sossunelätti", toisille taas ei vaan se alkaa ajan myötä ottamaan pattiin jos ei heti otakaan. Kyllä tuosta asiasta täytyy ihan vaan sen pariskunnan keskustella keskenään ja tehdä ratkaisunsa sen perusteella.

ja tilanne muuten ihan kuulostaa minulta ja mieheltä. Lapsiakin sittemmin siunaantunut. Joskin olen menossa takaisin kouluun kun nuorin täyttää kolme. Ei tässä mitään ongelmia ole ollut kun asioista on puhuttu ja sovittu etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähissä on työllistävät ammatit, jotka minulle sopivat. Ja merkonomeja on tosiaan työttöminä jo muutekin 300.

Vierailija
4/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä tohon "mulla on omistusasunto"-lankaan...minä lopetin sellaisen suhteen kun tajusin että mies halusi minut jakamaan velkataakkaansa, mikä siitä omistamisesta oli seurannut...

Vierailija
5/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus parantaa! Rakkaus voittaa! Naimisiinkin voi mennä. Kuka tässä kohtaa laskee rajoja :-)

Jos rahat lasketaan, niin katso, onko asunto jo maksettu. Äläkä muuta, ellei teistä tule avioparia.

Vierailija
6/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laskee rahoja. Miksei rajojakin.

Vierailija
7/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARO SANOJASI - VOIT OLLA ITSE HUOMENNA TYÖTÖN.

MYÖS TERVEYS ON LAHJA, JOTA EI ITSE ANSAITA. OLKAAMME KIITOLLISIA.

Vierailija
8/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opistoasteen koulutus, miehellä työkokemusta jo 15 vuotta, naisella ei edes kolmea vuotta.

Vierailija
9/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se nainen ei opiskele lisää? Ei ihminen ole mikään tilasto, kyllä siihen suhteen onnistumiseen vaikuttaa muutkin asiat kuin raha.

Vierailija
10/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tradenomiksikaan ei kannata opiskella, kun niitä on siwan kassoilla pätkätöissä ja työkkärissä työttöminä 300/paikkakunta.

Kun kaikki ei voi alkaa sairaanhoitajiksi tai lähäreiksi.

Opiskeluintoa varmasti on.

Vierailija
11/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä voi yleisesti saoa että "kärsii" tai "ei kärsi". Toisille käy hyvinkin molemmille osapuolille se että toinen on "sossunelätti", toisille taas ei vaan se alkaa ajan myötä ottamaan pattiin jos ei heti otakaan. Kyllä tuosta asiasta täytyy ihan vaan sen pariskunnan keskustella keskenään ja tehdä ratkaisunsa sen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme