Sara S kuulemma nainut lätkänpelaajia taas
Nyt on ollut vuorossa ulkomaalaiset pelaajat. Näin kertoo juorukellot.
Kommentit (12)
toi on niin noloa. yksi facebook-tuttukin mainosti olleensa samoilla jatkoilla niiden idioottien kanssa. mikä näitä suomalaisia naisia vaivaa, että heti pitää kilpaa jonottaa tarjoamaan itseään kun joku jääkiekonpelaaja sattuu ilmestymään maisemiin? en voi ymmärtää. kyllä hävettää.
Ite just mietin että jos oisin sinkku niin ihan läpällä voisin kokeilla haalia dikkistä joltain lätkäuunolta.
Monilla varmaan ihan samaa sikailun halua.
Mikä suomalaisia miehiä vaivaa, että heti pitää kilpaa jonottaa tarjoamaan itseään kun joku missi sattuu ilmestymään maisemiin?
molemmat on noloja, sekä naiset että miehet jotka käyttäytyy noin. se on se pieni prosenttiosuus joka tahraa koko kansan maineen. ne kaikenlaiset tyhjäpäät ja silikonitissit.
Jos mä olisin sinkku ja nuori ja nätti, niin varmana pitäisin itsekin hauskaa. Katelliset ne vaan täällä taas kaakattaa, kun teillä ei olis mitään saumaa itsellänne.
unohdin ihan, että av-mammat onkin kevytkenkäistä porukkaa.
Lukea juorulehdistä kenen kanssa kukakin on hässinyt, ehkä hässinyt, yrittänyt hässiä tai jonkun mielestä ehkä mahdollisesti yrittänyt hässiä, ja tulla sitten jonnekin keskustelupalstalle asiaa päivittelemään.
Ja sitten vielä naamioida se "sääliksi".
julkkiskaveri, josta mm. seiskassakin välillä on kirjoiteltu. On pitänyt usein isoja jatkoja tyyliin 20 hengelle.
Ja sitten seiska uutisoi, että "Kalle vei missin kotiinsa" tai "Kallella ja kaunottarella kuuma yö" :D vaikka tosiaan ihan normaaleja jatkoja on suurelle kansalle pitänyt. Olen siis itsekin ollut noilla jatkoilla mukana.
iihf:n nettisivujen pelaajakuvissa se kapteenska ei ainakaan hurmaa... joten pitäkää hyvänänne, ei täytä mun standardeja :)
Minä luulen ap, ettei se Sara S. 8kuka lie) tarvitse mitään satunnaisen mamman "sääliä", mutta on iloinen, kun joku maksaa siitä juorulehdestä. Pysynee Sarakin leivän syrjässä kiinni ;)
Lukea juorulehdistä kenen kanssa kukakin on hässinyt, ehkä hässinyt, yrittänyt hässiä tai jonkun mielestä ehkä mahdollisesti yrittänyt hässiä, ja tulla sitten jonnekin keskustelupalstalle asiaa päivittelemään.
Ihmettelen et jatkuvasti lehdissä lukee julkkis hoidoistaan. Kai tuon oloinen kaunis ja mukava nainen saisi parempaakin aikaan elämässään. Vai onko hän niin kiltti et häntä käytetään hyväkseen?
Tosin voipi olla sitäkin että raukka on niin onnettoman tyhmä ja julkisuustyrkky. Taitaa haaveena olla jääkiekkovaimon elämä. Kukaan oikeasti järkevä ei lähde mihinkään viidakkoon kisaamaan.