Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun olisi PAKKO valita

Vierailija
06.05.2012 |

niin:

asuisitko pienessä kerrostaloasunnossa jossain lähiössä mutta olisit hyvännäköinen ja sulla olisi todella upea vartalo -ja pysyisitkin ikäiseksesi aina näyttävässä kunnossa

vai

asuisit upeassa, suuressa omakotitalossa hyvällä paikalla ja olisit loppuelämäsi tavallisen/vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin ulkonäkökeskeinen. Olen enemmän kiinnostunut puutarhanhoidosta ja kasvimaajutuista. Kerrostalossa kyllästyisin aika pian tuijottelemaan naamaani.

Näin minullakin. Asuisin mieluumin maalla, tilavassa okt:ssa, ylipainoisena ja tavallisena kuin pinnallisena apinana kaupungissa.

Vierailija
2/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa kuvitella, että saamalla upean ulkonäön ja menettämällä kaiken muun tärkeän, tulisin jotenkin onnellisemmaksi.

Eihän siellä pienessä asunnossa mahtuisi istumaan edes iltaa ystävien kanssa. Omaan peiliin tuijottaen ja itseä ihaillenko se elämä jotenkin muuttuisi onnellisemmaksi. Aika sairas käsitys ilmeisesti suurella osalla ihmisistä on elämän tärkeimmistä kysymyksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun mieluiten kerrostalossa tai rivitalossa, joten noista valitsisin pienen kerrostaloasunnon :)

Vierailija
4/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen tilanteeni elämään pienessä kerrostalokmäpssä jossain lähiössä, upean näköisenä....ehkä en.

Vierailija
5/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto ehdottomasti, mulle asuinympäristö on tärkeämpi kuin ulkonäkö.

Vierailija
6/11 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin asun kerrostalossa, mutta olen todellakin tavallisen näköinen ja hieman ylipainoinen.

Vierailija
7/11 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin ulkonäkökeskeinen. Olen enemmän kiinnostunut puutarhanhoidosta ja kasvimaajutuista. Kerrostalossa kyllästyisin aika pian tuijottelemaan naamaani.

Vierailija
8/11 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut tavallisen/vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen, nyt enää tavallisen/vaatimattoman näköinen ja asun omakotitalossa. Ei yhtään haittaisi, vaikka kiloja tulisi jokunen JA talo olisi upea ja suuri.

Vierailija
9/11 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska olen toi viimenen vaihtoehto,ni ehkä sitten toi eka.

Vierailija
10/11 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole koskaan halunnut suurta taloa. Sitä paitsi hoikka ja terve kroppa tuo lisävuosia elämään.

Vierailija
11/11 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis mahdollista jossain kerrostalokaksiossa asuminen. Elämä on toki valintoja, varsinkin ton painon suhteen.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän