Jos sun olisi PAKKO valita
niin:
asuisitko pienessä kerrostaloasunnossa jossain lähiössä mutta olisit hyvännäköinen ja sulla olisi todella upea vartalo -ja pysyisitkin ikäiseksesi aina näyttävässä kunnossa
vai
asuisit upeassa, suuressa omakotitalossa hyvällä paikalla ja olisit loppuelämäsi tavallisen/vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen
Kommentit (11)
enkä osaa kuvitella, että saamalla upean ulkonäön ja menettämällä kaiken muun tärkeän, tulisin jotenkin onnellisemmaksi.
Eihän siellä pienessä asunnossa mahtuisi istumaan edes iltaa ystävien kanssa. Omaan peiliin tuijottaen ja itseä ihaillenko se elämä jotenkin muuttuisi onnellisemmaksi. Aika sairas käsitys ilmeisesti suurella osalla ihmisistä on elämän tärkeimmistä kysymyksistä
asun mieluiten kerrostalossa tai rivitalossa, joten noista valitsisin pienen kerrostaloasunnon :)
nykyisen tilanteeni elämään pienessä kerrostalokmäpssä jossain lähiössä, upean näköisenä....ehkä en.
vaihtoehto ehdottomasti, mulle asuinympäristö on tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Nytkin asun kerrostalossa, mutta olen todellakin tavallisen näköinen ja hieman ylipainoinen.
En ole kovin ulkonäkökeskeinen. Olen enemmän kiinnostunut puutarhanhoidosta ja kasvimaajutuista. Kerrostalossa kyllästyisin aika pian tuijottelemaan naamaani.
olen ollut tavallisen/vaatimattoman näköinen ja ylipainoinen, nyt enää tavallisen/vaatimattoman näköinen ja asun omakotitalossa. Ei yhtään haittaisi, vaikka kiloja tulisi jokunen JA talo olisi upea ja suuri.
mutta koska olen toi viimenen vaihtoehto,ni ehkä sitten toi eka.
koska en ole koskaan halunnut suurta taloa. Sitä paitsi hoikka ja terve kroppa tuo lisävuosia elämään.
ei olis mahdollista jossain kerrostalokaksiossa asuminen. Elämä on toki valintoja, varsinkin ton painon suhteen.. :D
Näin minullakin. Asuisin mieluumin maalla, tilavassa okt:ssa, ylipainoisena ja tavallisena kuin pinnallisena apinana kaupungissa.