Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin tänään NIIN pahasti leikkipuistossa!!

Vierailija
06.05.2012 |

Siellä sellainen 7-8 v. poika soitti ilm. kännykästään Petriä ja lauloi täysillä mukana:"Anna sitä märkää! Anna sitä märkää! Seksi on parasta hyötyliikuntaa!" Ja huuteli perään Petrrriiii Peettrriiiiii!!

Että rakkaat äititoverit. olkaa kilttejä ja seuratkaa vähän että mitä musiikkia ne teidän tenavat siellä pihoilla luukuttaa.

Kiitos ja kuittaus.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonko mä ainoa, joka on käsittäny sen "märkää" tarkoittavan juotavaa? Siis Petrin tapauksessa tietenkin viinaksia, mutta laulelen mäki vauvalleni (joka ei toistaiseksi ainakaan ole osannut laulaa mukana) tuota kohtaa lämmitellessäni maitoa hänelle! :D

Vierailija
22/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan Petriä, eikä se ole lapsille sopivaa todellakaan. Mutta ei tuon ikäistä voi olla koko ajan kyttäämässäkään, en minä voi olla joka hetki tutkimassa hänen puhelintaan, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersa rallattaa tuollaista. Siis oikeasti. Ne on vaan sanoja joiden merkitystä lapsi ei täysin tajua. Mitä muuta haittaa siitä on kuin järkytys jollekin ämmälle joka järkyttyy kaikesta vastaavasta miettimättä koskaan edes miksi.

Vierailija
24/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala! Ite lauleltiin tuon ikäisenä mm. Eppujen ryyppäämään, ryyppäämään... ja vähän myöhemmin tulikin jo Oi beibet ja muut huippuhitit :D

Vierailija
25/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiseksi. No, nolottaisko itteesi kun se teidän Nico-Bedderi tai Jonne siellä meuhkais ihan Petreissä?

Että ihan teidän parasta vaan aattelin.

ap

Vierailija
26/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "Mun molo sun huulilla tähän pitäs tarttuu" niin kieltämättä on aikuisilla hymy herkässä. Minusta tosikiva rallatus vaikka kevätjuhlaan!

Vierailija
27/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin iakoinaan ollut suloista kun pikkulapset laulanu "Itkisitkö onnesta" sun muuta... =D

Vierailija
28/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala! Ite lauleltiin tuon ikäisenä mm. Eppujen ryyppäämään, ryyppäämään... ja vähän myöhemmin tulikin jo Oi beibet ja muut huippuhitit :D

että kaikkea sitä tulikin lapsena laulettua mukana...

Vierailija
29/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihän nuo nyt laulaa. Ite laulettiin "juodaan viinaa, tullaan viisaammiksi ain" :DD

Vierailija
30/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli meillä ihan ala-asteen hittibiisejä...

Pikkutytöt puolestaan laulelivat juuri toissa viikolla päiväkodin pihalla Erinin Vanha Nainen Hunningolla. "Ja mä mietin kuinka mä ratsastin..." Se vähän hymyilytti kyllä.

Vierailija
31/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai "Mun molo sun huulilla tähän pitäs tarttuu" niin kieltämättä on aikuisilla hymy herkässä. Minusta tosikiva rallatus vaikka kevätjuhlaan!

Tästä tulikin mieleen yks ala-asteen kevätjuhla kun 6-luokkalaiset pojat onnistui jotenkin keplottelemaan että lauloivat "rappiolla" biisin. Jälki-istuntoahan niille siitä seurasi ja jotkut vanhemmat sai varmaan sydänkohtauksen. Poikien kolttosia :DD

Vierailija
32/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersana laulettua mukana Sukkula Venuksen, oi beibeä sekä kaiken maailman baarikärpäsiä :D Itseäni vain huvitti, kun näin n. 8-9 vanhan pojan, ajoi fillarilla ja puhelimesta laittoi soimaan "i just had sex", tuskin edes tiesi mitä siinä lauletaan.

Bussissa kerran näin jotain samanikäisiä lapsia, soittivat Petrin "Selvä päivä" ja lauloivat niin innoissan, ettei voinut muuta kuin nauraa :D

Vierailija
33/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetelin ekaluikkalaisena pihalla "Kuulehan beibe nyt taisin keksiä, voisimme kokeilla ryhmäseksiä." Ihan radiosta olin kuullut. Sisko oli Kikka-fani. Ihan hyviä meistäkin tuli. Akateemisia jopa ;)

Vierailija
34/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän on hyvä sanoma. :)

"jos rappio on sitä, että rakastaa, ottaa hetkestä kiinni eikä tahdo tappaa, on mukavaa olla rappiolla, olla vaan, täysin olla"

ei oo mammat nyt tainneet kuunnella ihan tarkkaan muita kohtia kuin sen "rappiolla on hyvä olla".

Vierailija
35/35 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla puistolaulajilla tartte olla mitään puhelimiakaan mukana. Tarttuva biisi, niin sitähän rallattaa ihan ilman taustanauhoja. Ei tuon ikäisten äidit voi olla koko aikaa kuuntelemassa mitä lapsi rallattaa missäkin. Radiosta tulee koko ajan jotain ihan käsittämättömiä biisejä, jotka todellakin jää soimaan itsellekin päähän. Hirveät sanoitukset, mutta minkäs korvamadolle mahdat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän