23v ja neitsyt
Kommentit (31)
Että ei harrasta seksiä sen takia että sitä pitäis harrastaa. Kannattaa harrastaa sellaisen takia, jonka kanssa se kiinnostaa ja on turvallista, pidemmän tuttavuuden jälkeen. Itselläni on ollut kaksi seksikumppania joista toisen kanssa olen ollut 12v naimisissa. Ensimmäisenkin kanssa seurustelin useita vuosia.
Ja terveydenkin kannalta ihan järkevää. Vaikka käyttäisi kondomia niin on siinä aina pieni riski jos ihan jatkuvaan harrastaisi seksiä vaan seksin vuoksi tuntemattomien kanssa. Itseäni ei kyllä koskaan edes saisi sellaiseen.
Itsekin ajattelin n. 15-vuotiaana muiden painostuksesta, että mun on "pakko" menettää neitsyys. Koin sen ihan hirveänä taakkana. Sitten myöhemmin kävi ilmi että ne seksikokemuksilla repostelleet kaverit oli itsekin oikeasti neitsyitä. :/
Teinien maailma osaa kyllä olla aika julma. Pojat ei halua kuin yhtä asiaa ja annat tai et, niin huora olet silti ja tytöt, noh, jos et ole neitsyt niin olet huora ja jos olet neitsyt niin olet friikki, ruma etkä kelpaa kenellekään.
Ei seksisuhde ole mikään "must", joka täyty hankkia tiettyyn ikään mennessä. Sä olet vielä nuori, joten sulla on vielä aikaa, kunhan löydät sen oikean.
Mielestäni sänkyyn ei kannata hypätä vasta kun on siihen valmis. Eli toinen täytyy tuntea kunnolla ja tunteet olla selvillä. Sukupuolitaudit on yleisiä, vahinkoraskaudet on mahdollisia jne...
yhden 30v neitsyen, naisen. Eikä hän todellakaan ole mikään peräkammarin vanhapiika.
Samoin tunnen yhden miehen joka menetti neitsyytensä vasta yli 30-vuotiaana nykyiselle aviovaimolleen, eikä hänkään ole mikään peräkammarin poika.
Eikä kumpikaan näistä ihmisistä ole friikkejä, toinen vain halusi odottaa sitä oikeaa ja toista ei kiinnosta.
Mitä väliä sillä edes on mitä muut elämässään tekevät, jos eivät vahingoita muita?
Kuulostaa jotenkin... Surulliselta! Enkä itsekään ole todellakaan kenenkään painostuksesta seksiä harrastanut, tai mielestäni edes kovin aikaisin kun 17-vuotiaana menetin neitsyyteni. Olen nyt 22 ja ajatus etten olisi vielä koskaan harrastanut seksiä... HIRVEÄÄ!
Kuulostaa jotenkin... Surulliselta!
Sinäkö se päätät, kuka saa olla surullinen ja miksi...
että mitä kauemmin niitä seksikokemuksia odottaa, sitä korkeammalle rima nousee. Tajuatteko mitä ajan takaa? Jos aina vaan vielä 25-vuotiaanakin ajattelee, että minäpä odotan sitä herra täydellistä, niin löytääkö sitä tarpeeksi täydellistä koskaan? Jos vaan kaikista ajattelee, että ei tuo ole minun neitsyyteni arvoinen.
Suurin haaveei ois saada eka lapsi ennekuin täytän 25v. Valmistun vuoden päästä ammattiin eli enneku oon 22v. Eli senki puolesta sen jälkee ois ihanaa perustaa perhe.
mut ei. Oon seurustellu vaan yhden ihmisen kanssa vuosi sitten ja se ei kestäny kaupaa, mies lopetti suhteen syystä tai toisesta :( ei edetty seksiin asti ikinä.
Mua tää asia oikeasti harmittaa... pelottaa etten koskaan löydä ketään kuka mua niin paljon rakastas et perustais perheen. ja kyllä mä sanotaanko nyt näin , haluisi ja erittäin kovasti, seksiä.
tällä kropalla/naamalla varustettu ujon luonteen omaava ihminen eivaan oikeen tutustu ihmisiin... netissäki kokeiötu onnea mut ei se oo säätöjä pidemmälle menny.
t. olikos se nyt tuo kakkonen eli kohta 21v neitsyt.
vaan sellaista joka on rehellinen, jonka arvot ovat samat ja jonka kanssa on mukava olla. Kaikilla on puutteensa se on selvä, mutta suurista asioista ei voi tehdä kompromissiä. eikä ilman rakastumista kannata aloittaa yhtään mitään.
ap tunteesi, mutta mun mielestä sitä ei pidä tehdä vain siksi että "homma hoidettu". Mä olin 26 v. kun ekan kerran, ja olin valtavan tyytyväinen ekaan kertaani, se mies tiesi mitä teki. Hoidin varsinaisen teknisen toimenpiteen hieromasauvalla ennen sänkyyn menoa, niin että kipu oli hoidettu alta pois.
Nykyään olen tyytyväinen seksielämääni ja vakisuhteessa. Jäipä nuoruuden sähläilyt ja vahingot väliin.
että tuossa iässä sitä alkaa väkisin tuntemaan itsensä epänormaaliksi, vaikka oikeasti olet aivan normaali. Seksi on ihanaa mutta sitä ei todellakaan kannata harrastaa kenen tahansa kanssa.
Itse menin naimisiin 31-vuotiaana ja menetin neitsyyteni miehelleni joka oli muuten myös neitsyt. Hyvin oon ehtinyt seksiä harrastamaan eivät vanhat luurangot kaapissa kolise.
Älä vaan harrasta seksiä siksi kun kaikki muutkin sitä tekee. Odota sitä oikeaa, se on mun neuvo.