Naama ja pelipostaukset. Hitto, ku palaa käämit. Saako noita piilotettuu?
Siis mä pelaan yhtä peliä säännöllisest ja ne postaukset onkin piilotettu ei-pelaaja kavereilta.
Sain sitten oikeesti tarpeekseni muutaman kaverin jatkuvasta "vinkunasta" ja hyväksyin Cafe World peli pyynnöt, vaikken kyseistä peliä pelaa niin säännöllisesti.
Noh, nämä vinkujat kuitenkin pelaavat ja postaavat ties kuinka monta kertaa päivässä mun sivulle ties mitä paskaa. Jota mä en todellakaan halua näyttää ei-pelaajille.
Saako noita mitenkään piiloon (siis niin, että ne näkyy vaan tietyille kavereille)? Vai pitääkö lopettaa kokonaan pelaaminen (ja saada taas niitä vinku viestejä pilvin pimein)?
Ja toinen, ärsyttää, että nyt on sitten ton ja Castleville pelin (josta sain myös ties kuinka monta vinku viestiä) takia täysin tukossa..
Pystyykö sähköpostin vaihtamaan muuhun kuin siihen Naamaan annettuu meiliin?
Kommentit (3)
peliä (=poistaa koko pelin). Yritetty on.
Ja olen nätisti yrittänyt sanoa, ettei mun sivulle tarvi postata muuta kuin noita Pioneeri postauksia. Mutta, eiiiiii. Ei mene jakeluun, niin ei mene.
Ja miksikö edes rupesin "pelaamaan" noita. No siksi, että joka hiton päivä tuli vähintään viisi pyyntöä kyseisiin peleihin. Eikä auttanut, vaikka kuinka ignoorasi ne.
Ja pelien blokkaus sai aikaan hirveän haloon.
Huoh, on tää vaikeeta :D
Mutta kysymys olikin noista KAVERIEN postauksista mun sivulle. Saako niitä muokattua JO ENNEN kuin ne näkyvät mun sivulla.
Turha niitä on enää sen jälkeen, kun ne ovat olleet mun sivulla jo koko päivän, piilottaa ei-pelaajilta :) Enkä mä noita edes säilytä vaan ne menee poistoon heti, kun tulen koneelle.
siinä pelipostauksen yläkulmassa on nuoli tms. Siitä voit estää ko. pelin julkaisut.