Onko Didi ns. isoluinen?
Hän on isokokoinen, mutta jos hän laihduttaisi 20 kiloa, niin olisiko silti isokoinen? Irtoisiko hänestä 20 kiloa edes?
En halua kritisoida tällä kysymyksellä. Ihana hän on. Mietin vain sitä, kun täällä aina sanotaan, että joillain ihmisillä on vain isot luut, ja mietin, onko Diandra juuri sellainen?
Kommentit (18)
Didillä on vain pyöreät kasvot, kooltaan hän on normaali, ja jopa oikein kivan kropan omaava! Varmaan n. 165/60. Jos av-mammalla oisi didin kroppa, nii voi jumpe kun hän täällä sitä kehuskelisi ketjussa jos toisessa :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 00:08"]
Didillä on vain pyöreät kasvot, kooltaan hän on normaali, ja jopa oikein kivan kropan omaava! Varmaan n. 165/60. Jos av-mammalla oisi didin kroppa, nii voi jumpe kun hän täällä sitä kehuskelisi ketjussa jos toisessa :D
[/quote]
Pakko painaa huomattavasti enemmän kuin arviosi. Olen tuon 165cm pitkä, painan 75kg, vyötäröni on 69cm, lantio 98cm ja rinnanympärys 96cm.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 00:08"]
[/quote]
Pakko painaa huomattavasti enemmän kuin arviosi. Olen tuon 165cm pitkä, painan 75kg, vyötäröni on 69cm, lantio 98cm ja rinnanympärys 96cm.
[/quote]
No onhan noi sun ympärysmitatki aika isot? Miten ne nyt liittyi Diandraan? Tuskinpa tiedät hänen ympärysmittojaan, ja vaikka tietäisitkin, niin mitä sitten? Ei ne korreloi suoraan painon kanssa. Tosin joo, voi olla painavampikin, vaikka 65 kg, mutta tuskin yhtä painava kuin sinä.
-11
Diandra on hiukan pullea (ja kaunis kuin mikä).
Isoluinen henkilö on minusta sellainen kuin Hakekas kätilö -sarjan Chummy, joka ei siis ole lihava ollenkaan. http://m.pluzmedia.in/galleries/sports/17047/bt-olympic-ball-held-at-olympia--arrivals--photos/p97297.htm
Isoluinen ja lihava ovat tosiaan ihan eri asioita, ja isoluinenkin voi olla vaikka kuinka laiha. Minä esimerkiksi olen isoluinen: mm. hartiani ovat leveät, ranteen luut paksut jne. Silti olen hyvin laiha, ja ihmiset hämmästelevätkin kuullessaan painoni, sillä se on paljon korkeampi, kuin yhtä laihalla siroluisella. Moni tuntuu ajattelevan, että minun täytyy ulkonäön perusteella olla reippaasti alipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 08:06"]
Isoluinen ja lihava ovat tosiaan ihan eri asioita, ja isoluinenkin voi olla vaikka kuinka laiha. Minä esimerkiksi olen isoluinen: mm. hartiani ovat leveät, ranteen luut paksut jne. Silti olen hyvin laiha, ja ihmiset hämmästelevätkin kuullessaan painoni, sillä se on paljon korkeampi, kuin yhtä laihalla siroluisella. Moni tuntuu ajattelevan, että minun täytyy ulkonäön perusteella olla reippaasti alipainoinen.
[/quote]
Niinpä. Itsekin olen isoluinen ja sai anoreksia-diagnoosin BMI:llä 20 ja jouduin mm.EKG-tutkimuksiin. Nyt tervehtyneenä tuonaikaisia valokuvia katsellessa luut törröttivät ja näytin todella alipainoiselta.
Se että jollakin olisi "painavat luut" ja se selittäisi ylipainoa on aivan fuulaa. Ihmisten luurankojen painoerot ovat aivan mitättömiä, korkeintaan satoja grammoja. Ihminen lihoo, jos hän syö enemmän kuin kuluttaa, ja laihtuu jos kuluttaa enemmän kuin syö. Luilla ei ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa. Vaaka kertoo totuuden.
Ei kai nykyään kukaan ihminen tosissaan väitä että isoluisuus tai painavat luut aiheuttaisi ylipainoa? Taitaa olla laihojen ihmisten propagandaa. Ennen koulussa oli tyttö, joka oli TOSI laiha, mutta isoluinen, esim. kädet tosi isot. Didi näyttää juuri siltä vartalotyypiltä joka on naamasta lihavan näköinen, ja isorintainen, mutta raajat hoikat, ylimääräinen kertyy keskivartaloon, jos laihduttaakin niin raajat laihtuu entisestään, luut varmaan jopa sirot, ranteista sen näkee. Toiset lihoo sitten muista paikoista, ja kun laihduttaa rinnat pienenee ensin, mutta takapuoli pysyy.
pulskilla yleensä ole noin leveät kasvot?
ap
pulskilla yleensä ole noin leveät kasvot?
ap
Hän on isokokoinen, mutta jos hän laihduttaisi 20 kiloa, niin olisiko silti isokoinen? Irtoisiko hänestä 20 kiloa edes?
En halua kritisoida tällä kysymyksellä. Ihana hän on. Mietin vain sitä, kun täällä aina sanotaan, että joillain ihmisillä on vain isot luut, ja mietin, onko Diandra juuri sellainen?
ei se nyt mikään läski ole.. voi morjes taas. pikkusen pyöreä vain. luultavasti on ihan ihanne painossaan, jotkut vain ovat luonnostaan "muhkumpia". tuskin hänestä mitään keijukaista tulisi, vaikka kuinka laihtuisi.
Eikös se ääni ole tärkein? Ei Diandra mikään sairaalloisen lihava ole, eikä sairaalloisen laihakaan, eikö se siis oo pääasia painosta puhuttaessa?
on tosi lyhyt... Mutta hänhän onkin esim. Susannaa pitempi :O Didillä on iso naama (ihan sievä kyllä) ja pullea kroppa. Miten pitkä hän on?
Didi ei ole lihava eikä pullea piste
Didiin en ota kantaa, mutta paras kaverini on ns. romuluinen ja minä siro. Olemme molemmat lihavia ja suht saman mittaisia, mutta kaverillani on isompi vaatekoko juuri leveiden hartioidensa ym. vuoksi. Nyt joku tietty sanoo, ettei lihava voi olla siro, mutta kyllä vaan voi...:) Normaalipainoisena olisin n. 14-vuotiaan tytön kokoinen.
Mun mielestä on vain ihanaa että on erilaisia ihmisiä!