Miten reagoisit jos saisit kylässä drinkin lasista, jonka jalka on pölyinen?
Join drinkin enkä sanonut mitään kenellekään mutta tuli vähän inha olo ajatella kuinka pölyinen se juomakohta mahtoikaan olla kun drinkit tehtiin :( En siis nähnyt valmistusta mutta kun lasin sain käteen, sen jalkaosa oli ihan hirveän pölyinen!
Kommentit (9)
Kun olisin saanut kohtauksen aisoihin, ottaisin käsilaukkuni - joka ei muuten ole mikään halpis-Guess - ja poistuisin ovesta sanaakaan sanomatta. Tosin joutuisin ehkä napsauttamaan sormiani, olen opettanut miehelleni, että se tarkoittaa "tänne, poika".
Joisin kuitenkin drinkin, sillä onneksi alkoholi on desinfioiva aine.
Huuhtelisin itse lasin ennen seuraavaa drinksua.
varmasti oltu huuhdottu? Kyllä mä huljautan helposti vaan lasiosan ja jalka saattaa jäädä. Jos ei ole rasvapölyä niin kyllä se huljauttamalla lähtee.
enkä kuullut mitään vedenvaluttamisen ääniäkään. Joo siis ei ole iso asia ja arvasin vähän millaisia vastauksia tulee mutta ei olisi paljoa vaadittu että lasit olisi huuhdottu, vieraita kuitenkin yli 10 ja alkumaljoista oli siis kyse. ap
Joskus olen saanut maljan, jossa on lillunut kuollut banaanikärpänen. Lasit olivat keränneet kaapissa pölyä ja se kärpänenkin oli kuollut sinne jo ammoisina aikoina, mutta isäntä kaatoi vaan kuohuvan suoraan päälle... Onneksi huomasin, ennen kuin ehdin juoda. Emäntäkin huomasi, ja motkotti miehelleen aika lailla. :)
En sanonnut silloin kun sain likaisen punaviinilasin (astianpesukone ei kuulemma pese kunnolla, lasi oli siis käynyt astianpesukoneessa, mutta oli kaukana kirkkaasta ja _puhtaasta_ lasista).
Emäntä oli jo valmiiksi päissään ja muutenkin vähän "rajatapaus" joten en suoraansanoen uskaltanut sanoa mitään. Eikä muutkaan vieraat ;) Oli muutenkin elämäni erikoisin illanvietto, huh...
pieni pöly haitannut. Ilmeisesti olisin kuitenkin ollut juhlissa pitämässä hauskaa enkä tarkkailemassa hygienian tasoa?
Eri asia sitten jos lasi olisi aivan tahmainen ja klähmäinen.
enkä välittäisi, ellei monen sentin kokoinen villakoira killuisi juoman pinnalla :D Enintään pyyhkäisisin jalalta pois. No big deal.
varmasti oltu huuhdottu? Kyllä mä huljautan helposti vaan lasiosan ja jalka saattaa jäädä. Jos ei ole rasvapölyä niin kyllä se huljauttamalla lähtee.