Miksi kaikki miehen haluaa vaan panna mua?
Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(
Kommentit (86)
Miesten ongelma on usein päinvastainen: naiset ovat mielellään kaveria mielellään aikaa miehen kanssa viettäen, mutta seksiä ei haluta harrastaa.
No onpas nyt taas järkkyjä vastauksia:/
Olet eronnut, yksinhuoltajaäiti. Monen miehen mielestä siis helppo nakki, sellainen jonka luona voi käydä "kylässä"aina silloin tällöin. Näistä miehistä yhdestäkään ei tuu sulle miestä mutta pidä silmät auki, jostakin sellainen voi löytyä. Ehkä olet vaan liian innokas uuteen suhteeseen ja otat petiin sen joka ekaks ehtii kysyä. Parhaat miehet ei ole ekana tunkemassa saatille;)
Minulla oli tuollainen tilanne joskus, tapailin eron jälkeen montaa miestä ihan vaan seksin takia. Vaikken halunnut mitään muuta niin kyllä se kalvoi mieltä etteivät olleet muuten kiinnostuneet. Sitten löysin eräänä päivänä miehen josta tuli mun mies. Alku oli sama kuin muiden kanssa mutta juttuun tultiin paremmin ja tilanne kehittyi:) Ollaan nyt oltu yhdessä 10 vuotta:)
Foto auttaisi ymmärtämään tuskaasi.
Saa olla vaatteitakin päällä.
Meiliosoitelin kelpaa ehkä.
oo onnellinen et sulla on vientiä äitinä.!! mulla on menossa kolmas vuosi kuivaa kautta koska sain lapsia liian aikasin, ketuttaa...
Olet naitavan näköinen, mutta juttusi on sen verran tyhmiä, että kukaan ei jaksa niitä panopuuhien ulkopuolella.
Tyydy osaasi tai etsi jostain saman kaliberin äijä.
Sun kannattaa miettiä millaisen kuvan annat itsestäsi. Jos olet todella seksikäs, (ehkä jopa huonon maun puolella?) niin miehet ajattelevat että olet helppo. Eli seksikäs voi olla myös tyylikkäällä tavalla.
Kyllä sekin vaikuttaa, että hyppätkö sänkyyn heti ekoilla treffeillä. Jos mies on tosissaan, niin hän ei heti vonkaa seksiä, vaan jaksaa odottaa ja nähdä hieman vaivaa iskeäksesi sinut ja tutustuakseen sinuun paremmin.
Nykyään monilla on vääristynyt kuva parinhausta, että hypätään heti sänkyyn ja kokeillaan, toimiiko kemiat. Minäkin olen harrastanut sitä nuorempana, mutta sitten aloin ihan tietoisesti muuttamaan tyyliäni, aloin tapailemaan miehiä ilman seksiä ja heti miesten tasokin nousi, siis pelimiehistä kunnon miehiksi. Aviomieheni kanssa hypättiin sänkyyn neljänsillä treffeillä, sekin oli ehkä hieman liian aikaisin, mutta se riski onneksi kannatti ottaa.
Suomi24.sta löytyi juuri niitä hyviäkin miehiä, kun sain karsittua ne pelimiehet pois.
tottakai haluan panna, mutta en halua kumppanikseni estynyttä naista. Miesnäkökulma.
http://parastaparisuhdetta.blogspot.fi/2015/01/mies-haluaa-vain-panna.html
Miksi erosit miehestäsi? Jätit tietysti kuten nainen aina?
En mäkään sun kanssa haluaisi naimisiin tai mitään. Panna ehkä korkeintaan.
No suurin osa miehistä nyt vaan haluaa pelkkää seksiä, niin se vaan on. Poikkeuksia on, mutta 70 prosenttia ei halua vakiintua vaan juoksee vaan piparin perässä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:25"]
No suurin osa miehistä nyt vaan haluaa pelkkää seksiä, niin se vaan on. Poikkeuksia on, mutta 70 prosenttia ei halua vakiintua vaan juoksee vaan piparin perässä.
[/quote]
Näin.
Turha olettaa, että miesten kollektiivinen pyrkimys jahdata pillua 1. tavoitteena elämässä kertoisi NAISESTA jotain. Miehistä ja niiden prioriteeteista se kertoo. .
Normaaliahan tuo on. Aika harvoin osuu kohdalle mies joka etsii puolisoa. Varsinkaan jo naimisissa olevaa. En ajatellut itsessäni olevan mitään vikaa, vaan miesten nyt olevan seksin perään.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2012 klo 11:19"]
ei ole varsinaisesti kierroksessa ketään. Miehet ehdottelee. Lapsiakin on jo. Erosin miehestäni viime kesänä. TUntuu vaan, että joka paikasta tulee seksitarjouksia, mutta muuta ei kukaan halua. Näistä neljästä olen ollut kyllä sängyssä kolmen kanssa. Seksiä haluavat lisää, muuta:( Ja eivät tiedä toisistaan. En mä ole mikään julkihutsu:) ap
Luultavasti deittailet vääränlaisia miehiä. Missä olet tutustunut heihin? Jossain Suomi24 treffipalvelussa? Monet miehet näkee yh:t vaan sellaisina naisina joilta saa helposti, mutta eivät halua mitään vakavaa naisen kanssa, jolla on jo lapsi tai lapsia.
Ehkä kannattaisi etsiä joku joka on itsekin yh? Ehkä vähän vanhempikin.
Ja miksi sinne sänkyyn on pakko heti mennä? Silläkin antaa liian helpon kuvan ja miehellä menee jännitys naisen "metsästämiseen", jos nainen on liian helppo. Vinkkinä, kokeilepa että ensin tutustut johonkin mieheen hieman paremmin ja sitten vasta joskus 2. tai 3. tapaamisella tai vielä myöhemmin harrastatte seksiä.
Missä luki että ap on yh?
Mulla vähän samanlainen tilanne kuin AP:lla, tosin sillä erolla, etten mä halua itsekään mitään rakkaussuhdetta :) Tai ehkä sitten joskus, mutta nyt pidän totaalisen hauskaa ja sitähän riittää..;) Olen pitänyt kropastani huolta, enkä päästänyt lässähtämään, kuten moni nuorempi. Olen 40 vuotias. Näytän ikäistäni nuoremmalta ja olen tosi sosiaalinen, siinä varmaan syy, että saan seuraa kyllä todella helposti. Ja aina on miehet laittaneet viestiä että haluavat tavata vielä uudestaan (ja korostan että siinä vaiheessa kun ei ole vielä sänkyhommia ollut), mutta itse olen sitten kohteliaasti ilmoittanut, ellei itseäni kiinnosta. Esim. vähän aikaa sitten kävin kahvilla miehen kanssa, kenet olin tavannut netissä. Melko järkytys oli kun tajusin, että kuvat jotka näin ja hän väitti uusiksi, olivatkin jo monen vuoden takaan. Jos jatkossa tulee vielä vastaava tilanne, niin mä aioin haistattaa paskat ja lähteä saman tien menemään!
Vierailija kirjoitti:
Siinä kysymys. Tuntuu, että kaikki miehet haluaa vaan siis panna mua. Mulla on nyt tässä ainakin neljä miestä, jotka haluavat mua. Yksi sanoi, ettei halua naimisiin, haluaa vaan panna mua. Vonkaa kokoajan. Toinen ehdotti, että alkais mun fuckbuddyksi eli ei muuta. Kolmas ehdotti tekstarilla seksiä, muuta ei halua, on naimisissa. Neljäs on ihan kiimassa, odottaa, että yhteiset kemut tulee... Mikä mussa on vikana, kun miehet haluaa vaan seksiä:(
Oleet ehkä niin seksikäs, kaunis tai iloinen olemus joka kiihoittaa miehet.
Mulla on vähän samaa, olenkin enimmäkseen haistattanut pitkät. Jos ei luonne kiinnosta niin ei tartte kiinnostaa pildekään.
Joskus käy noinkin päin, että nainen ei ole se, joka valitsee. Useiden miesten tapailu seksin merkeissä samanaikaisesti ja lapset eivät paranna asemaasi. Maine kiirii edelläsi.
Vierailija kirjoitti:
näistä miehistä kaksi olen tuntenut yli 10 vuotta, toinen entinen työkaveri, toinen tuttujen kautta. Yhden olen tuntenut työn kautta reilun vuoden(se jonka kanssa en ole harrastanut seksiä) ja yhteen tutustuin netin kautta. Seksiä harrastettiin toisella tapaamisella.
En mä tiedä, mikä tässä on. Mä en ymmärrä, että jos mies kehuu ihanaksi, kivaksi, kauniiksi ja hakuaa vaan seksiä. Mä olen kuitenkin ihan mukava, älykäs ja hauska. Johtuuko se sitten lapsista? ap
Todennäköisesti et ole erityisen kaunis tai ihana. Nuo ovat vaan niitä klassisia pimp4n vonkaussanoja... koita olla jakamasta itseäsi ja ongelma helpottaa.
Nuorempana miehet vaan vonkas. Ja aina!
Oliko mussa vikaa?