Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhutteko rakstelun aikana?

Vierailija
06.05.2012 |

meillä tahtoo tulla,oma ihana pillu,vaimo nai sitä pillua se on vain sinun nai kovempaa sitä sun omaa pillua,ja muutakin ku ei oikein kehtaa kirjottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, puhutaan tuhmia, välillä todella irstaitakin juttuja ja joskus nauretaan :) Seksin pitää olla kivaa, välillä irstasta! Tai molempia samaan aikaan :)

N27

Vierailija
2/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ohjeistusta, joskus tuhmia, joskus hassuja. Seksi on aikuisten leikki ja sen kuuluu olla hauskaa ja kivaa ja molemmille tyydyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies fantasioi minusta toisten miehien kanssa, vaikka ei kuitenkaan ikinä sitä oikeasti haluaisi.

Olen kotiäiti ja illalla kerron miehelle "päivästäni" naapurin, putkimiehen ym. vieraan kanssa. Jos en itse jaksa seksiä tyydytän vain mieheni ja kerron hänelle tarinoita. Yleensä se kiihottaa minuakin, mutta nyt olen viimeisilläni raskaana, joten yhdyntä alkaa tuntua hankalalta ison vatsan vuoksi.

Avoimmuutta kehiin ja hyvä luottamus kumppaniin ovat parhaan seksin A ja O ;)

Vierailija
4/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vaan sillai ujosti pälpätän naidesa. Siinä alotellessa voin hihkaista, että nyt akka kampeahan persiis tähän suuntaan, täältä tulee parrua. Sit keskivaiheilla saatan kysästä, että miltä akalta nyt tuntuu tää mulukun jytke. Ei siinä niin kauheesti ehditä puhuun, kun näiden jäläkeen jo lentää mälli.

Vierailija
5/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhutaan yleensä politiikasta päivän säästä, ihan vaan arkeen liittyvistä asioista. Eilen vaimoni kysyi kesken seksin, että muistinko käydä kaupassa.

Vierailija
6/6 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kysyy joka kerta, missä asennossa haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän