Montako samaa sukunimeä kuin sinulla?
Siis rekisteröitynä Väestörekisterikeskuksessa? Mun sukunimeä on alle 5 kpl, eli varmaankin vain minä ja lapsi.
Kommentit (45)
minä... Kun on 2:sta sukunimestä yhdistetty nimi, niin ei sukunimikaimoja ;)
Nykyisenä 58, entisenä 7, kuolleilla 17, yhteensä 82. Ja kaikki on sukulaisia, jos ei muuten niin avioliiton kautta. Tasan yhdellä on sama etunimikin (pikkuserkkuni), mutta toinen nimi on eri.
420 kpl. Tyttönimellä löytyy 640.
Nykyisenä nimenä 344, Suomessa 290. Tietojeni mukaan minulla ei ole yhtään etunimi-sukunimikaimaa. Aion pitää oman sukunimeni myös avioliitossa :)
Nykyisenä nimenä 1409
Entisenä nimenä 573
Kuolleilla 940
Yhteensä 2922
100% varmasti olen ainut Suomessa tällä sukunimellä.
*vilkuttaa tutuille*
katsoa, mutta laskeskelin, että 10 on niitä, jotka tunnen. Näistä 4 on omaa perhettä. Lisäksi voi olla 1-3 niitä, joita en tunne, jos ovat vielä hengissä. Eli enintään 13.
Toisen lapseni nimi on sama kuin isällään, ja heitä on Suomessa (luultavasti maailmassa) vain he kaksi.
On 21, ulkomailla enemmän.. Kukaan muu noista muista ei ole edes sukulaiseni! :)
erikoinen tilanne. Jos menet naimisiin ja otat puolisosi harvinaisen sukunimen, et ole samannimisille sukua muuten kuin mahdollisille lapsillesi. Biologisesti ajateltuna siis.
Mielestäni ihan mukavaa kun on harvinainen suomalainen sukunimi =)
Eli mulla 25 plus minä itse, 9 entisenä nimenä ja 2 edesmennyttä.
Tyttönimellä tällä hetkellä 575. Ensimmäisellä sukunimelläni tällä hetkellä 15 henkilöä. Harmittaa, etten voinut pitää sitä aikoinaan koska nyt se kuolee melko varmasti sukupuuttoon. :(
eli ainoastaan minä ja lapseni sekä vanhempani ja siskoni.
tulevaisuudessa vähemmän.
lapseni ovat ainoat jotka voivat tätä sukunimeä jatkaa.
yhteensä ollut 99 kpl.