Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle luovutetaan pankkikortti pankista?

Vierailija
05.05.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron.

Vierailija
4/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 18v täyttäneelle ja kortin pitää olla oma.

- valtakirjalla ei virallisten ohjeiden mukaan saa luovuttaa korttia.

- alaikäisellä pitää olla edunvalvojien täyttämä hakemus, josta käy ilmi, että alaikäinen saa itse noutaa kortin pankista.

Nykyään kortti kyllä tulee kotiin ja enää harvoin pankkiin. Siis uusi kortti.

Vai onko kyseessä alaikäisen oma kortti? Vai jonkun muun kortti? Onko kyseessä uusi kortti vai uusittu kortti? Vai jonnekin automaattiin jäänyt / takavarikoitu kortti?!?!?

Riippuu tilanteesta. Yllämainitut vain uutta korttia noudettaessa. Ja kyse henkilön omasta kortista.

Vierailija
5/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pankkikorttejan ei enää saa.... Mutta electronin saa minkä ikäinen vaan kunhan on edunvalvojan suostumus. Ja jos ei ole edunvalvojan suostumusta niin sitten pitää olla 18v TAI 15v joka on avannut itse oman tilin omia palkkatuloja varten.

t: 5

Vierailija
6/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 18v täyttäneelle ja kortin pitää olla oma.

- valtakirjalla ei virallisten ohjeiden mukaan saa luovuttaa korttia.

- alaikäisellä pitää olla edunvalvojien täyttämä hakemus, josta käy ilmi, että alaikäinen saa itse noutaa kortin pankista.

Nykyään kortti kyllä tulee kotiin ja enää harvoin pankkiin. Siis uusi kortti.

taisi olla liikaa tulkinnanvaraa kysymyksessäni. Eli uusi kortti olisi kyseessä, joka tulisi lapselle (10v) Saako sen ikäinen esim. Electron -korttia?

Vai onko kyseessä alaikäisen oma kortti? Vai jonkun muun kortti? Onko kyseessä uusi kortti vai uusittu kortti? Vai jonnekin automaattiin jäänyt / takavarikoitu kortti?!?!?

Riippuu tilanteesta. Yllämainitut vain uutta korttia noudettaessa. Ja kyse henkilön omasta kortista.

Vierailija
7/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pankkikorttejan ei enää saa.... Mutta electronin saa minkä ikäinen vaan kunhan on edunvalvojan suostumus. Ja jos ei ole edunvalvojan suostumusta niin sitten pitää olla 18v TAI 15v joka on avannut itse oman tilin omia palkkatuloja varten.

Mun vastaus tipahti jotenkin edellisestä ylemmästä vastauksesta. Jep, tulisi lapselle (10v) ja olisi ihan uusi kortti. Kiitti vastauksestasi!

-ap

Vierailija
8/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 11 - 17v

Vierailija
9/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaus tipahti jotenkin edellisestä ylemmästä vastauksesta. Jep, tulisi lapselle (10v) ja olisi ihan uusi kortti. Kiitti vastauksestasi!

-ap

Helpoimmalla pääset kun varaat ajan lähimpään konttoriin (jos kyse Nordeasta niin soittamalla 0200 3000) ja menette lapsen isän kanssa sinne yhdessä TAI sitten valtakirjan kanssa isältä (jossa käy ilmi, että saat tilata lapselle (lapsen nimi ja sotu) visaelectron -kortin ja että mihin tiliin se liitetään ja kuinka paljon laitetaan nostorajaksi automaatilta ottoihin / vrk ja kaupassa maksuihin /vrk). Jos olet yksinhuoltaja, ota mukaan käräjäoikeuden päätös, että olet yksinhuoltaja, ELLEI sinulla ole omaa asioiden hoitajaa, joka tuntee jo taustasi.

Näillä ei tule tyhjää reissua tehtyä ja ohjeet pätevät siis Nordeassa.

Vierailija
10/10 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Helpoimmalla pääset kun varaat ajan lähimpään konttoriin (jos kyse Nordeasta niin soittamalla 0200 3000) ja menette lapsen isän kanssa sinne yhdessä TAI sitten valtakirjan kanssa isältä (jossa käy ilmi, että saat tilata lapselle (lapsen nimi ja sotu) visaelectron -kortin ja että mihin tiliin se liitetään ja kuinka paljon laitetaan nostorajaksi automaatilta ottoihin / vrk ja kaupassa maksuihin /vrk). Jos olet yksinhuoltaja, ota mukaan käräjäoikeuden päätös, että olet yksinhuoltaja, ELLEI sinulla ole omaa asioiden hoitajaa, joka tuntee jo taustasi.

Näillä ei tule tyhjää reissua tehtyä ja ohjeet pätevät siis Nordeassa.

Ihanan tyhjentävä vastaus, kiitos!! Ohjeet kuulostivat siltä, että olisivat melko yleispätevät jokaiseen pankkiin, joten toimin niiden mukaan! Thank you!