Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kysymys.

Vierailija
04.05.2012 |

Minulla on ongelma.

Minun pääni on rakentunut siten, että pidän pienikokoisisa naisista. Siis aikuisista toki, mutta matalista ja hoikista. (esimerkkinä vartalotyypistä voisi olla vaikka Anna Abreu, Mariah Carey jne..)

Itse olen 180 cm/88 kg, mutta...

Minulla on iso penis. Siis ISO. Tämä on pelottanut monia tyttöystäviäni heidän ollessan vastaavasti "pieniä" alapäästään..

Kysymys on lähinnä, että mitä ajatuksia tämä herättää teissä ja miten TE suhtautuisitte jos tälläinen yksilö olisi ensimmäistä kertaa vuoteessanne. Haluan siis päästä naisen "pään sisälle" tässä asiassa, jotta voin suhteuttaa oman toimintani sen mukaan.

En silti aio laittaa kuvia tai sähköpostiani.. tämä kysymys ei ole sitä varten.. :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se pään sisus auta, jos yhdyntä toiselle yhtä tuskaa. Muita ajatuksia ei nyt heru. Sorry

Vierailija
2/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot jo selvästi "rajannu" osan porukasta pois,joten mulla ei oo sulle mitään mielipidettä;/Voi,voi jos sulla niin iso kulli ja naisella niin pieni;( Voi Pyhä yksinkertaisuus!!;((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistä Mariah Carey kamelivarvas kuvaa, siinä menee kyllä ainakin multa fiilikset.

Vierailija
4/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on suhteellista, tai sitten ei.

Mä olen lihava nainen, mutta alapäästäni pieni. Eli, ei se kyllä koosta ole kiinni=0?!, kummastakaan.