Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiokivut!

Vierailija
04.05.2012 |

Onko teillä kellään kovia ovulaatiokipuja?nja jos on niin onko teitäö tutkittu mistä ne johtuvat? Olen 30v ja oviskivut ovat lähea menkkakipujen tasoiset. Alavatsa on kipeä monta päivää oviksen aikoihin, särkee ja jomottaa välillä myös vihloo/repii.

Voiko tämä olla merkki endometrioosista tai jostakin muusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös ihan järjettömiä sellaisia kouristuksen omaisia pistoja oviksen aikaan. En nyt valitettavasti kuitenkaan osaa auttaa, itse en ole käynyt tutkituttamassa :( Endometrioosa minäkin pelkään.

Vierailija
2/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt aivan järkyttävistä ovulaatiokivuista yli 10 vuotta. Olin varma että on endometrioosi, mutta asia tutkittiin eikä sitä ole. Mulla kipu tulee melko yhtäkkiä ja siinä ei sitten hetkeen istuta eikä seisota. TUntuu kuin ois puukko työnnetty munasarjaan ja pers**seen. Jos ehtii ottaa buranan ennen pahinta kipua, niin saattaa päästä vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen 5v sitten. Kivut alkavat yleensä 2pvää menkkojen loppumisen jälkeen ja kestävät viikon.

Mulla kuitenkin kaikista kovin kipu tuntuu kohdussa, mutta myös munasarjoja nippailee kiitettävästi. Gynellä oon näiden kipujen takia rampannut useamman kerraan ja tosiaan oviksen piikkiin on pistetty, mutta ihmetyttää minkä takia ne tuntuvat kohdussa. Mulla ei särkylääkkeet (burana 800mg) tahdo auttaa, vaikka popsin niitä kaksin käsin. Töistä joudun olemaan lähes joka kuukaus pois päivän kaks kipujen takia.

Endoa ei ultrassa ole havaittu, mutta kohdussa useampi pieni myooma, mutta niistä kipujen ei pitäsi kuulemma johtua.

Nyt oon sit pari kuukautta ollut jonossa kohdunpoistoon, ikää kohta 43v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi