Arvailuapua tarvitaan!
Haluaisin kuulla av-raadin mielipiteen raskauden todennäköisyydestä/mahdollisuudesta.
Tilanne on siis seuraavanlainen: olen lopettanut pillerit pari kiertoa sitten. Emsimmäiset kuukautiset tulivat 31 pv päästä ja seuraavat siitä 25 pv päästä. Kierto ei siis vielä tasaanuntunut. Olin yhdynnässä kp 7. Silloin ja ehkä vielä vanhvemmin kp 8 ja 9 oli ilmassa merkkejä ovulaatiosta; valkovuoto oli sellaista "mönjämäistä" ja kirkkaampaa, kun siis normaalisti on enemmän kasvojen puhdistusmaidon näköistä (pahoittelut tarkasta kuvauksesta). Lisäksi olin selvästi tavallista halukkaampi. Himotuspiikki oli kp 9 mutta jo tuolloin kp 7 halutti normaalia enemmän.
Nyt menossa kp 22. Alavatsassa tuntuu pientä vihlontaa ja maha tuntuu jotenkin hieman kiristävältä sisältä, lisäksi tavanomaista valkovuotoa tulee edelleen runsaanlaisesti. Kp 17 tai 18 paikkeilla nännit, erityisesti toinen, muuttui tosi araksi. Tällaista ei tapahdu normaalisti missään kierron vaiheessa (myöskään ilman pillereitä ollessa). Aristus meni ohi, nyt rinnat tuntuvat melko normaaleilta, paitsi että nännit ovat olleet jo muutaman päivän ja ovat edelleen hieman kohollaan koko ajan. Ei siis ihan kovina mutta kuitenkin erottuvina, tavallisesti eivät mielestäni ole tällaiset koko ajan vaan menevät lämpimässä sellaisiksi aika tasaisiksi ja erottumattomiksi.
Olen aika hermoraunio ja testatakaan ei käsittääkseni vielä kannata. Kertokaa rakkaat mammat mitä mieltä olette, ja milloin mielestänne kannattaisi testata? Paniikki liittyy moneen asiaan ja niistä yhtenä mietin alkonkäyttöä: join kp 11 kunnon lärvit ja kp 13 5 annosta (ei kuulu normaalisti tapoihin). Kp 15, 16 ja 17 join yhden annoksen kunakin päivänä. Eihän noin varhaisesta juomisesta ole voinut olla mitään haittaa, eihän?
Kommentit (3)
Luuletko/tiedätkö että ovulaatio voisi olla noin aikaisin? En taida olla laatikon terävin veitsi, kun itselleni ei tullut mieleenkään, ennen kuin vasta about nyt, että nuo limat ja halut olisivat liittyneet ovikseen vielä noin aikaisessa vaiheessa kiertoa.
Luuletko/tiedätkö että ovulaatio voisi olla noin aikaisin? En taida olla laatikon terävin veitsi, kun itselleni ei tullut mieleenkään, ennen kuin vasta about nyt, että nuo limat ja halut olisivat liittyneet ovikseen vielä noin aikaisessa vaiheessa kiertoa.
kun oma esikoinen on saanut alkunsa "vahingossa" kun piti olla varsin varmoja päiviä eli kp 8 ;) Ja mulla sentään on varsin säännöllinen 31 pv kierto ollut aina eli en tosiaan odottanut tuollaista mahdollisuutta.
t. 2
vaikuttaa sen kannalta että voisi olla vauva tulossa :)
Noin varhainen juominen ei onneksi aiheuta vielä haittoja jos oletkin raskaana.