Mitä kahvia teillä juodaan? Meillä vain presidentti
Kommentit (29)
juodaan rainbow:n kahvia. mitä milloinkin, yleensä ostetaan, jos joku tarjous on. saludoa tai kulta katriinaa ei osteta, ne ei maistu hyviltä, mutta muuten menee kaikki. tosin juonkin vaan kupin aamulla ja mies pari kuppia iltapäivällä.
mutta nyt olen todennut, että Rainbow on ihan yhtä hyvää, joten nykyään sitä, kun on paljon halvempaa. Lisäksi Rainbow-pikakahvia.
Merkkiä en ole katsonut, Lidlistä ostetaan.
Suomalaisista kahveista en pahemmin piittaa, kahvin pitää olla maultaan voimakas muttei kitkerä. Suomalaiset kahvit ovat usein vaaleapaahtoisia ja niissä on se "kitkeryys" enemmän tai vähemmän läpitunkevana. Suomesta saa hyviä kahveja, mutta hinnat aika kalliita, siksi ei joka päivä viitsi juoda parhaita.
Kapselikoneella surautetaan. Kiva kun on valinnanvaraa ja erilaisia kahveja.
Samoin jotain appelsiinikahvia ja suklaa-chilikahvia. Harvoin keitän.
tai sitä yhtä Lidlistä saatavaa, jonka merkkiä en muista - huippuhyvää.
Suodatinkahvissa on melkein sama mitä juo...
ostan yleensä aina. Joskus kokeilin halpiksia, mutta heitin menemään... Veli paahtaa itse kahvipavutkin, ja hänen kahvinsa on kyllä parasta ikinä.
mutta mies juo. Yleensä ostaa Lidlin espresso-papuja, meillä on kahvimylly. Suodatinkahvi on presidenttiä.
olen siirtynyt edulliseen tummapaahtoiseen eli Aromi Mokkaan.
En tykkää Juhlamokasta tai Presidentistä, näitä olisi töissä tarjolla mutta juomatta jää kitkeryyden vuoksi.
Saludoa, on meidän makuun. Ja juodaan paljon kahvia.
mies tuntuu tuovan yleensä jotain Juhla-Mokkaa, minä ostan Reilun kaupan puolitummapaahtoisia vuoron perään.
Meiran valkoiseen Hieno -kahviin. On mun suuhuni pehmeämpää kuin Juhla Mokka tai Presidentti. Noi on sitten ne muut vaihtoehdot, ostan noita vain, jos ovat tarjouksessa.
Muutaman kerran viikossa nautiskellaan Paulig Papua New Guinea kahvista.
Presasn tummapaahto on yks suosikki.. piheyspäivinä juhlamokkaa.. odottelen juhlamokan tummapaahtoa kauppoihin.
Reiluakauppaa ostan kun olen reilulla päällä. Hienokahvia kun haluan hienostella.
Pirkkakahvi on inhokkini, kaikki muut melkeinpä menee.
montakin sorttia: Presidentti, Juhlamokka, ym. peruskahvia. Mun lempiteet on Sadepäivän ilo, Earl Grey, English Breakfast.
Muulloin on ollut kulta-katriinaa tai presidenttiä. Olen ainoa, joka meillä juo.
Aikaisemmin Xtra kahvissa oli sellainen pistävä halpa haju ja outo sivumaku, mutta tällä kertaa tuoksuu ihan normaalilta kahvilta ja ei ole mitään outoa sivumakuakaan. Pari pakettia olen viimeaikoina ostanut kun kuussa menee 1-2 kahvipakettia omassa käytössä.
Ihan hyvää XTRASTA saa kun ei lisää kahvia liikaa suodattimeen. Juon ilman sokeria pelkällä maidolla.
Muistaakseni tuo oli se brändi kun heitin pussin jo menemään. Pidän kahvia tölkissä.
Meillä vaihtelee aika paljon, koska ostan eri tuotteita mieleni mukaan.
espressoa tulee yleensä ostettua. En juo lainkaan noita suomalaistyyppisiä kahveja, ei maistu miltään mun suuhun.