Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rattijuopoista

Vierailija
04.05.2012 |

Oletko koskaan joutunut tilanteeseen, että joku läheinen on syyllistynyt rattijuopumukseen? Mitä olet tehnyt?

Itse jätin ilmoittamatta. Sen seurauksena tuli kauheet omantunnontuskat. Entä jos olisi sattunut jotain? Olisinko mä ollut sitten yhtä syyllinen?

Mielestäni olisin. Suututtaa, mihin tilanteeseen se mutkin haluamattani laittoi.

Nää rattijuopoista aiheutuneet liikenneonnettomuudet on niin turhia. Ens kerralla ilmiannan, vaikka saisin suvun vihat päälleni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei ole kukaan lähteny mun aikana ajamaan kännissä. Varmasti ilmottaisin poliisille, vaikka kuka olis kyseessä. Tiedän kyllä lähipiirissä pari, jotka ovat sitä tehneet mutta eivät ole minun nähteni tarttuneet rattiin.

Vierailija
2/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kyllä pahalta mutta vielä enemmän jurppii se sen kännissä ajo. Hyöty oli kyllä kyseenalainen, se on ajanu kännissä myös kun kortti on ollut kuivumassa. Joskus olen miettinyt varastaisinko sen auton mut joutuisin itse vaikeuksiin. Vaikeita asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä läheisten ajelusta ollut tietoinen että mm. naapurin. ja joka hemmetin kerta olen soittanut hätäkeskukseen.

En koskaan ikinä voisi elää itseni kanssa jos tuo rattijuoppo, josta tiedän, vahingoittaisi jotain ihmistä tai tietysti itseään!!

Etkö sen vertaa rakasta tuota läheistäsi, että puuttuisit hänen typeryyteensä hänen oman turvallisuutensa takia jo? Todennäköisyys saada itseltään henki pois on kuitenkin aika suuri päissään ja tietysti myös ulkopuolisten henki on aina vaarassa, vaikka ajelisi jossain syrjäteillä.

Kynnys on matala, itseään ei tarvi esitellä soittaessaa. Kertoo vain mitä näki ja missä - ja minne epäilee tämän ihmisen suuntaavan. Jospa edes yksi henki on minunkin soittojen vuoksi säästynyt. Todennäköisesti!

Vierailija
4/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmiannon voi tehdä nimettömänä.

Vierailija
5/5 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne tumpelot saaneet sitä kiinni. Jos hän vielä aikoo lähteä kännissä ajamaan, viillän autoista (myös omastani) renkaat tohjoksi. Mies tietää tämän ja tietää, että olen tosissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä