Luulin, että parisuhteemme on tosi hyvä
kunnes tänään, aloitettuamme keskustelemaan suhteestamme, paljastui vaikka mitä mihin mieheni on tyytymätön. Nyt itkettää... Aikaisempi turvallisuus poissa ja kauheat itsesyytökset päällä. Näinkö kaikki kriisit alkaa?
Kommentit (7)
teillähän on nyt hyvä tilanne, voitte laittaa suhteenne kuntoon, kun voitte puhua asiasta. Ikinä ei pidä tuudittautua tunteeseen, että mä luulen... Teille voi siis tulla hyvä suhde!
Hei itku pois. Moni ei edes kertoisi ongelmista, vaan sanoisi että haluaa eron. Ehkä miehesi oikeasti toivoo että saatte ongelmat ratkottua kun niistä puhuu. Kyllä tuo on yksi hyvän suhteen merkki, että vaikeistakin asioista pystyy puhumaan, tietenkin niin ettei mene ihan vain toisen syyttämiseksi.
on nyt itkeä ja märistä miehelle siitä, kuinka paha olo SUN nyt on, kun mies kertoi että hänellä ei ole hyvä olo.
Jotenkin niin tyypillistä naista. Sen jälkeen mies vaikenee, ja sitten ihmetellään kun se lähtikin vieraisiin.
Nyt ap istut sen miehesi kanssa tiukasti alas ja KESKUSTELET syyttelemättä ( etkä kuuntele mitään syytöksiä mieheltäkään) asioista, miten niitä voisi parantaa, jotta kaikilla olisi hyvä olla teidän perheessänne.
huomannut mitään? Onko sinulla huonot tunnetaidot noin yleensä vai oletko ruvennut ottamaan miehesi itsestäänselvyytenä, johon ei tarvitse kiinnittää huomiota?
Kyllä minusta ap:kin pitäisi katsoa peiliin. Mutta on siis tosi hyvä että miehesi puhui.
Hyvinkin on mahdollista, että miehesi on kusipää, jolla nyt on jostain syystä paha olla ja hän purkaa sen sinuun keksimällä ties mitä ongelmia suhteessanne.
Itse tiedät parhaiten, onko miehelläsi oikeasti aihetta valittaa niistä asioista, joista puhui, vai yrittääkö hän pahoittaa mielesi jotenkin.
Klassinen tapaushan olisi, että on pettänyt sinua ja nyt keksii syitä, jotka oikeuttaisivat sen. Tai sitten on kyllästynyt vakaaseen suhteeseen ja jotenkin alitajuisesti haluaa keinuttaa venettä vähäsen, saada sinut varpailleen, taistelemaan hänestä, miellyttämään enemmän.
Periaatteessa olen kyllä edellisten kanssa sitä mieltä, että puhuminen on hyvä asia, ja on erinomaista, että miehesi kertoi sinulle kaikki seikat, jotka häntä(muka) vaivaavat, MUTTA muista toki pohtia, miksi hän sinulle näin puhuu: ovatko kyseessä oikeat suhteessa olevat ongelmat vai yrittääkö miehesi manipuloida sinua jotenkin.
Kaikkea on nähty, pois sinisilmäisyys!
Toisen syyttely voi olla myös vallankäyttöä ja yliotteen hakemista.
Kannattaa miettiä mistä oikeasti on kyse? Asiat harvoin ovat sitä miltä ne päältäpäin näyttävät. Pätee myös ihmisiin.
Miten voisitte parantaa parisuhdetta. Keskusteleminen on hyvä asia. Ja nyt kun keskusteluyhteys on avattu niin selvittämään miten parisuhde saadaan toimimaan!