Yksi päiväkodin lasten äideistä taitaa olla aito
maahanmuuttajan makuualusta. Blondattu juurikasvuinen tukka, mielettömän obeesi, käyttää verkkareita ja helmikoristeisa tennareita, kaksi räkäistä, takkuista tenavaa joiden nimet rimmaa mukavasti tyyliin Nico ja Mico, polttaa kuin korsteeni vaikka on viimeisellään raskaana turkkilaiselle poikaystävälleen jonka otti erottuaan vanhempien lastensa isästä, karvanoppa-autolla ajelevasta lippalakkipäisestä amispojasta. Se siis täyttää kaikki kliseet. Tajusin sen vasta tänään. Hmm.
Kommentit (12)
olet "normimamma" niin sinulla on oikeus arvostella muita?
Arvosteles sitten samaan syssyyn muutkin mammat ketä näet päiväkodissa...
p.s mikä on normaalia ja mikä ei ???
Ja asia liikuttaa sinua miten? Saati meitä muita? Pitäisikö tällainen aloitus tehdä jokaisesta tuntemastaan ihmisestä, jokaisestahan saisi kirjoitettua jotain omituista.
Näin kaupungilla naisen, jolla oli minihame ja järkyttävät selluliitit sekä liikaa meikkiä.
Ja eräs mies oli pälvikalju ja puku päällä Sokoksella.
Sitten nuori oli pukeutunut mustaan ja mustiksi värjätyissä hiuksissa oli hirveä juurikasvu.
Neuvolatädilläni on rumat sandaalit.
Ja serkkupojalla on thaimaalainen vaimo ja toinen serkku on lesbo.
Meitä on moneen junaan, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Voin kuvitella tuollaisen ihmistyypin :) Ja ei, en ole itse sellainen ;)
Mun mies esitteli mulle eilen jonkun vanhan tuttunsa. Nainen, ikää alle 25v, kolme lasta joilla kaikilla eri isät. Nuorin lapsi on kauniin suklaanruskea :D
Eipä siinä mitään, minulla ei ole mitään "mamupatjoja" vastaan enkä tuosta nimityksestä perusta, mutta jotenkin säälittää että noin nuorella on noin monta lasta ja kaikilla eri isä...
olet "normimamma" niin sinulla on oikeus arvostella muita?
Arvosteles sitten samaan syssyyn muutkin mammat ketä näet päiväkodissa...
p.s mikä on normaalia ja mikä ei ???
ihan kenellä tahansa on oikeus arvostella raskaana olevaa tupakoitsijaa.
Suurempaa kusipäätä on vaikea edes löytää -Virossa moinen olisi rikos.
Mikä vittu siinä syöpäkääryleessä niin kiehtoo ettei edes raskauden ajan voi olla ilman?
Ja muutkin tuntomerkit.. hohhoijjaa.
Ei ole todellakaan mistään yhteiskunnan kermasta kyse.
moisilla asioilla ja samalla mollata lapsia ja amistyyppejä...mitäpä jos vaikka hankkisit elämän :D?
Mun mies esitteli mulle eilen jonkun vanhan tuttunsa. Nainen, ikää alle 25v, kolme lasta joilla kaikilla eri isät. Nuorin lapsi on kauniin suklaanruskea :D
Eipä siinä mitään, minulla ei ole mitään "mamupatjoja" vastaan enkä tuosta nimityksestä perusta, mutta jotenkin säälittää että noin nuorella on noin monta lasta ja kaikilla eri isä...
Miks se sua säälittää? Mistä edes tiedät että se on niiiin onneton että sitä pitäis sääliä? Jospa vaikka on ihan perusonnellinen ihminen.
Taidat vain olla mustis kun oli kyseessä "joku miehesi vanha tuttava" ja haluat tuntea ylemmyyttä.
enempi jonkun afrikkalaisen. muuten hyvä provo.
tän ihmistyypin, nimittäin ap:n, josta on kiva kirjoitella kaikkia keksittyjä juttuja.
Ja mikä oli pointtisi?