Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty rentoutumaan ihmisten seurassa, jotka odottavat tilaisuutta päästä nälvimään :(

Vierailija
03.05.2012 |

Jotenkin kummasti vedän aina puoleeni ihmisiä, jotka tahallaan (?) pahoittavat mieleni toistuvasti. Kyse on huomauttelusta: jätetään kivat asiat sanomatta, ja etsitään sitten väkisin joku "pikkuvika" (jota itse en välttämättä ole mitenkään edes huomannut, koska asia ei ole minulle tärkeä), jota paisutetaan ihan kohtuuttomasti.

Yhteistä näille ihmisille on, että he luulevat ihan oikeasti, että kaikki haluavat elämältä täysin samoja asioita kuin he, ja tulkitsevat kaiken sen kautta. Tyylin, kun en ollut vielä miehen kanssa naimisissa, oletuksena oli että haluamme tietynlaiset kirkkohäät, vaikka en ollut koskaan ollut sellaisissa edes vieraana. Tai oletetaan, että haluaisimme rakentaa omakotitalon, vaikka haaveilen koko ajan pääseväni takaisin kerrostaloon nykyisestä rivarista.

Hassua on, että sillä mitä olen sanonut ko. asioista, ei tunnu olevan merkitystä. Seuraavan kerran kun asioista puhutaan, se sama oletus on taas taustalla. Ihan kuin ihmiset olisivat täysin kuuroja tai ymmärryskyvyttömiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan napakasti, että itse haluat näin ja joku muu ehkä jotenkin toisin, so?

Vierailija
2/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tarvikaan pystyä, anna heidän olla sellaisia kuin ovat omine mielipiteineen! Sitten voit rentoutua, kun et ota niitä nää iskuina sinua vastaan. Voit keksiä jo valmiiksi mitä noihin esimerkkeihisi vastaat. Eli vaikka tuosta häähommasta vaikka, että te ette halua perinteisiä häitä ja rivitalossa asuminen ei sovi teille, haluaisitte takaisin kertsiin jne. Älä turhaan pahoita mieltä toisten odotuksista, ne ei elä teidän elämää ettekä te heidän, koska ihan hyvin sinäkin voisit laukoa kaikkea paskaa muiden niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en hoksannut mikä tuossa on nälvimistä. Lähinnä typeriä vääriä olettamuksia. Vai onko ne jotain vittumaiseen sävyyn sanottuja "sä kun et vieläkään ole päässyt omakotitaloon..." -tyyppisiä juttuja?

Vierailija
4/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksei se mene perille, jos kerran sanon mielipiteeni jostain asiasta. Sitten kuitenkin voivotellaan sitä epäonnistumista, kun emme onnistuneetkaan saavuttamaan "oikeita" asioita, vaikka koko ajan olemme onnistuneet kaikessa mitä olemme tehneet. Haluamamme asiat vain ovat eri kuin näiden ihmisten haluamat asiat.

Eivätkö nämä ihmiset siis vain tajua etteivät kaikki ole samanlaisia kuin he?

sun tarvikaan pystyä, anna heidän olla sellaisia kuin ovat omine mielipiteineen! Sitten voit rentoutua, kun et ota niitä nää iskuina sinua vastaan. Voit keksiä jo valmiiksi mitä noihin esimerkkeihisi vastaat. Eli vaikka tuosta häähommasta vaikka, että te ette halua perinteisiä häitä ja rivitalossa asuminen ei sovi teille, haluaisitte takaisin kertsiin jne. Älä turhaan pahoita mieltä toisten odotuksista, ne ei elä teidän elämää ettekä te heidän, koska ihan hyvin sinäkin voisit laukoa kaikkea paskaa muiden niskaan.

Vierailija
5/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en hoksannut mikä tuossa on nälvimistä. Lähinnä typeriä vääriä olettamuksia. Vai onko ne jotain vittumaiseen sävyyn sanottuja "sä kun et vieläkään ole päässyt omakotitaloon..." -tyyppisiä juttuja?

Vierailija
6/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisia...

Tai sitten on niin valtaisa nälvimisen tarve ettei vaan muka muisteta ettei toinen edes tavoittele niitä asioita joihin viitataan. Mulla varmaan menis vähän hermo ja voisin hivenen painotetulla äänensävyllä todeta, että "kuten olen jo muutamaan otteeseen kertonut, niin mä en halua tuollaisia asioita vaan tällaisia... etkö muista kun olen puhunut asiasta?"

Vierailija
7/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutut helposti, koska sulle on just noi asiat akilleen kantapää. Ehkä sä oletkin se, joka tulkitset

kaikki asiat oman näkemyksesi kautta?

Mietipä voisiko olla noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi