emmerdale: tapettiinko mia?
Tappoiko Cameron Mian vai kuoliko se auto-onnettomuudessa? Sensuroiko maikkari sen kuoleman?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:43"]Saako Andy ja Debbie vielä toisen lapsen?
[/quote]
saa. Liittyy siihen sarahin sairauteen.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 21:43"]
Saako Andy ja Debbie vielä toisen lapsen?
[/quote]
Juu. Pojan, joka pelastaa Sarahin ytimellään.
Missä vaiheessa Cameron vammauttaa Katien?
Kuka tuo Cameron siis on? t.emmerdalea seuraava, mutta nimet hukassa
Debbien miesystävä.
Apua, miksi luin tämän ketjun?! Inhoan juonipaljastuksia, mutta en voinut jättää lukematta. Kamalaa :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:03"]
Debbien miesystävä.
[/quote]
ai se ihana? Miten siitä tappaja tulee? ja milloin?
Kyllä Debbie ja Andy saavat toisen lapsen, Jackin. Ja Jakcin luuydin pelastaa Sarahin.
Emmerdale
jessus , että minä odotan että tuo katala, liero Gameron joutuu tilille tekosistaan.
Hyvin näyttelee toki kieroutunutta ihmistä . Kuinka voikaan olla noin hullunkiilto silmissään ( tänäänkin keittiössä suomen jaksoissa ).
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:34"]
Emmerdale
jessus , että minä odotan että tuo katala, liero Gameron joutuu tilille tekosistaan.
Hyvin näyttelee toki kieroutunutta ihmistä . Kuinka voikaan olla noin hullunkiilto silmissään ( tänäänkin keittiössä suomen jaksoissa ).
[/quote]Ärsyttää tällaiset pitkitetyt juonenkäänteet. Saisi Cameron jo paljastua.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:03"]
Debbien miesystävä.
[/quote]
ai se ihana? Miten siitä tappaja tulee? ja milloin?
[/quote]Ihana? Näyttää ihan juomarilta..
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:34"]
Emmerdale
[/quote]Ärsyttää tällaiset pitkitetyt juonenkäänteet. Saisi Cameron jo paljastua.
[/quote]
Tapahtumien selviämiseen Suomen jaksoissa menee vielä lähes vuosi...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:34"]
Emmerdale
[/quote]
Cameron paljastuu Suomen jaksoissa parin vuoden päästä.. että semmonen juoni. :D
Ärsyttää, kun cameron piinaa Thomasia, aikuinen kiusaa teiniä, joka edes yrittää.
Ehkä ensi kesänä suomessa näytettävissä jaksoissa tappaa Carlin. Sitten Alexin ja gennien. Haluatteko muuta tietää mitä tapahuu? Syyskuussa kävin briteissä joten olen ajan tasalla.
Voi jestas! Täytyy alkaa taas seuraamaan. Onneks kesällä pääsee mammalomalle niin ehtii kattelee taas.
Eihän Emmerdale tule kesällä. Muakin nyt vähän nypii kun luin tän ketjun;)
Kerro kerro, jos on mielenkiintosia käänteitä luvassa!!! :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:01"]Ehkä ensi kesänä suomessa näytettävissä jaksoissa tappaa Carlin. Sitten Alexin ja gennien. Haluatteko muuta tietää mitä tapahuu? Syyskuussa kävin briteissä joten olen ajan tasalla.
[/quote]
No kerro kerro tulevia juonenkäänteitä! Laurel&Ashley, Marlon, John ja mikäsevaimooli...
Saako Andy ja Debbie vielä toisen lapsen?