Ei tästä vauvan kieltämisestä tule mitään..
vauva 8kk, suihkii jo kamalaa vauhtia edestakas lattioilla. Ja johdot, ai että ne onkin kiva uusi löytö. Joka kerta kun vauva nappaa johdon käteen kiellän ensin "Pertti, ei!" ennenkuin menen paikalle. Nykyään aina kun kiellän vauva kääntyy katsomaan mua sellasella korviin asti olevalla virnistyksellä ja sitten repeän nauramaan, en voi sille mitään!:D Vakuuttavaa kieltämistä.. Ilmeisesti alkaa jo jotain käsittää "ei" sanasta, kun nyttenkin jo katseli minua pitkään naureskellen ja otti oikein hidastetusti johdon käteen ja tuijotti koko ajan minua, näytti siltä kuin olisi oikein odottanut että kiellän:D
Kommentit (3)
Meillä 11kk joka puree, ja repii hiuksista. Alkaa nauraa rätkättämään kun teen väistöliikkeen kun huomaan että alkaa puremaan. Samalla kiellän. Itseänikin alkaa naurattamaan kun lapsi nauraa.
Dvd kaappi oli kans tosi kiva tyhjennettävä ennen kuin laitoin siihen lukon. Konttasi aina kaapille ja hoki "eip" "eip".
Katso vain että lapsi ei saa kiskottua mitään päälleen johdon avulla.
Varsinkin kun vetää tv:n antenninjohdon irti. Kovalevy on yllättäen tyhjä, kun piuhat irti.