Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA tein linssisoppaa ja nyt ne se näyttää oksennukselta! LINSSIT MENI MUUSSIKSI!!!

Vierailija
02.05.2012 |

Hyi teen ensimmäistä kertaa linssisoppaa punaisista linsseistä ja keittelin niitä tuossa 30 min kuten reseptissä lukee ja nyt katsoin keittoa ja sehän näyttää ihan oksennukselta! Pitääkö linssien tulla tuollaiseksi muussiksi???? Ne oli niin nättejä pallukoita pussissa ja nyt ällöä mössöä????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan soseuttaa keiton sauvasekoittimella ihan tasaiseksi, jos sellainen pulimössö ällöttää.

Vierailija
2/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet linssit yleensä hajoaa muusiksi joo. Hyvää se silti on kunhan maustaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli kauniita pieniä punaisia palloja ja ajattelin, että lapset tykkäisivät syödä sellaista! Katsotaan miten menee nyt kun se näyttääkin tuolta..... Maustoin hyvin ohjeen mukaan! Pitäisiköhän soseuttaa? Luulen, että silloin ei mene kyllä alas :/

ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei yhtään tiedä, mitä on valmistamassa ja on lisäksi kauheat ennakkoluulot kaikkea erikoista kohtaan.

Muussiksi ne tuppaa menemään. Ei ole mulle koskaan tullut oksennus mieleen.

Just tuohon asenteeseen kulminoitui mun kaverin karppaamisen terveellisyys. Kaikki rehut porkkanaa ja kurkkua lukuunottamatta oli lähtökohtaisesti yök ja haisee kauheelle ja näyttää hirveelle. Lopulta se söikin pelkkää pekonia, munaa ja makkaraa.

Vierailija
5/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herneetkään ei keitettäessä pysy irtonaisina vihreinä/keltaisina palloina, vaan niistä tulee sakeaa keittoa. Ällöä, heitä menemään vaan.

...dorka.

Vierailija
6/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään vikaa kokkailuissasi. Älä ihmeessä soseuta, sosemaistahan se on jo valmiiksi.

Vierailija
7/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ohje on sellainen kermainen versio.