Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän mies jatkoi yhteydenpitoa ja halusi tavata, vaikka alkoi seurustelemaan?

Vierailija
02.05.2012 |

Mikä miehissä saa pitämään ikäänkuin "varakappaleita" varulta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on paljon exiä, jotka on kavereita. Se ettei rakastu toiseen, ei tarkoita sitä, että se ei voisi olla kaverina ihan mahtava tyyppi.

Vierailija
2/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä tavata. Ollaan siis tunnettu pari vuotta ja ei lopettanut yhteydenpitoaan vaikka vakiintui. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä tavata. Ollaan siis tunnettu pari vuotta ja ei lopettanut yhteydenpitoaan vaikka vakiintui. ap

osaa/tahdo päästää irti.

Vierailija
4/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo nakki,kenties.

Lopeta se antaminen,niin eiköhän mies poistu taka vasemmalle.

Vierailija
5/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän mulla mitään mukavaa kirjoittelua vastaan. Btw- en ole antanut :) ap

Vierailija
6/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut sanasta ystävsyys tai kaveruus.

Ihan mahdotonko ajatus, että mies haluaa jatkaa kaveruuttta, eikä kaipaa varapatjaa.

Vierailija
7/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mahdoton pukki. Ei yksinkertaisesti vain voi luopua yhdestäkään naisesta. Sit se reppana käy niitä numeroita läpi, jos joku vastais ja ottais vastaan. Rivit harvenee ku naisille selviää mikä pelimies on kyseessä.

Vierailija
8/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä onkin, kun selkeästi haluaisi enemmän, kuin pelkän ystävyyden. ap

Vierailija
9/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on nyt huomannut, että tykkääkin susta?

Kysy hei ihan suoraan :). Jos kerran itse olet sinkku, niin miksi jäisit roikkumaan tommoiseen joka ei edes harkitse eroa tms.

Vierailija
10/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ja jotenkin tämä "ystäväni" haluaa tietää siitä paljon. Toisaalta voisin olla suhteessa se aikuinen ja lopetella kirjoittelua pikku hiljaa ja en suostu tapailuun. ap

Vierailija
11/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varma tunteistaan naistaan kohtaan ja pitää sinua varalla, koska olet hänen mielestään ihan ok tyyppi. Ei silti tiedä haluaako sinulta mitään. Ja se, että ehdottaa tapaamista on sinun koukuttamistsi, ei ole oikeasti tapaamassa sinua. Ja lisäksi mies sanoi, että voi hakea potkua nykyiseen parisuhteensa ihan sillä, että saa ihailua toiselta naiselta.

Vierailija
12/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun olen kertonut, että minulla on pientä vipinää yhden miehen kanssa, on hän valtavan kiinnostunut siitä, jopa pientä mustasukkaisuutta havaittavissa.... ap

Vierailija
13/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos haluaa tietää yksityiskohtia, niin hakee potkua siihen omaan elämäänsä myös... mutta ehkä minä kysyisin suoraan :)

Vierailija
14/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli minä mitään miehistä tiedän, ei halua puhua asiasta suurin surminkaan. Voi tietysti yrittää.

Miehet on kyllä ihan syyntakeettomia tällaisessa koukuttamisessa, siis ne muuten hyvät ja kunnollisetkin.

Että jos haluaa tietää yksityiskohtia, niin hakee potkua siihen omaan elämäänsä myös... mutta ehkä minä kysyisin suoraan :)

Vierailija
15/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan. Eipä tarvii turhaan pohtia. Mutta ap, muuttaisiko se asioita, jos mies sanoisi, että tykkääkin sinusta erilailla kuin kaverista? Vai miksi asia niin sinua kiinnostaa?