Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua?

Vierailija
02.05.2012 |

Heips, mulla on aika isokin ongelma, jonka kanssa oon nyt yrittäny elää noin kuukauden..

Tosi kamala vessahätä iskee yhtäkkiä ja mun on pakko mennä heti vessaan, ei pysty siis pidättään pissaa. Kun astun vessan ovesta ulos, tuntuu et pakko mennä äkkiä vessaan tai tulee pissa housuille. Voin käydä vartin sisällä 3-4 kertaa pissalla, mistäköhän johtuu ?

Edellisenä viikonloppuna mulla tuli veristä vuotoa pari tippaa. Luulin sillon et johtuu sitä edeltävästä yhdynnästä mut sit taas, tänään aamulla sit tuli pari tippaa ? Vähän mietityttää tää.

Oon alkanu syömään ihan älyttömiä määriä ruokaa, poikaystäväni syö aamupalan , koulun jälkeen ja illalla ehkä jotain pientä.. Noin mäkin söin ennen, nyt voin syödä vaikka aamupalaks 2leipää, 4 lettua, päivällä voin syödä ennen iltapalaa jopa kolme kertaa ihan täyteen ahdetun lautasen, ja tuntuu että silti olis nälkä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja voi sulla olla virtsatieinfektiokin, eikö ole tullut mieleen?

Vierailija
2/2 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. vanhanmiehensyndroomaan. Jos olet kuitenkin nainen ja kärsit tihentyneestä virtsaamistarpeesta saatat tietämättäsi sairastaa virtsatietulehdusta tai jotakin muuta lääkärin erikseen määrittämää virtsanerityselinten toimintaan liittyvää sairautta. Saadaksesi vastauksen kysymykseesi, käänny luottamuksella alueesi terveydenhoitohenkilöstön puoleen ja esitä asiallinen kysymyksesi heille. Usein jo soitto alueesi terveydenhoitajalle riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi