Harmittaako ketään oma ennenaikainen orgasmi?
Aina kun yksin hommailee niin pääsee yllättämään se, että hyvän fantasian/P-leffan ja lelun kanssa iso O tulee aivan liian äkkiä. Sitä kun toivoisi, että itse kestäisi pidempään. Hassua :D
Kommentit (8)
Yksin puuhaillessa... ...sitä toivookin tulevansa äkkiä.
Ai miksi? Eikö se matka sinne huipulle ole kivaa ja nautinnollista, kyllä mä ainakin yritän aina "katkoa" masturbointia ettei vaan tulisi. Parasta kun tunnin verran pidättelee ja on vain siinä hilkulla ikäänkuin kokoajan orgkun kourissa :-P nam
Yksin ei ole niin kivaa,vaan purkautumis keino.
Molemmat naisia ja mua ei tarvi tyyliin kuin hipaista niin tuun heti ja toinen ei tuu millään eikä anna mun yrittää kun luovuttaa heti mun saannin jälkeen =( Isomman nautinnon itse saisin siitä toisen nautinnosta. Toivottavasti tilanne muuttuu kun lapset kasvaa ja yhteistä aikaa on enemmän sellaiseen aikaan kun vielä jaksaa jotain hommailla :)
Yksin puuhaillessa... ...sitä toivookin tulevansa äkkiä.
Ai miksi? Eikö se matka sinne huipulle ole kivaa ja nautinnollista, kyllä mä ainakin yritän aina "katkoa" masturbointia ettei vaan tulisi. Parasta kun tunnin verran pidättelee ja on vain siinä hilkulla ikäänkuin kokoajan orgkun kourissa :-P nam
Eikö muut koskaan "nautiskele" pitkään?
tosiaan kukaan muu nauti siitä että esim. masturbointi kestäisi kauan? Miksi pitäisi saada nopea PAM orkku ja sit homma on ohi?
mielentilasta, jaksamisesta, käytettävissä olevasta ajasta yms. Joskus nopea on paras, saa sen enimmän levottomuuden pois. Joskus kun varmasti on aikaa, on mukava nautiskella pitkään ja juuri kuvailemallasi tavalla. Mutta sitten taas, mulla ainakin on vähän niin, että jos liian usein päästää itsensä lähes huipulle ja lopettaa kesken, niin sitten se lopullinen laukeaminen ei tunnukaan enää niin hyvältä, kuin suoraan sinne ja yli kipuaminen... Tiedä sitten miksi. Muutenkin jos päästää liian pitkälle, niin ei onnistuu enää peruuttaminen, vaan sitten pitää hoidella loppuun... Mutta sellainen pieni härnääminen ennen liian lähelle laukeamisen pääsemistä on ihan mukavaa, aikansa. =) Mutta mieluiten nautiskelen kuitenkin kumppanin kanssa pitkään ja hoitelen yksin ollessani nopeasti.
...sitä toivookin tulevansa äkkiä.