Näin kun somalinuori osti KALJAA
Eipä nuo eroa tavan suomalaisista enää juomakulttuuriltaan.
Kommentit (11)
Somalit on kyllä todella helppo erottaa muista afrikkalaisista ulkonäön perusteella. Heillä on omat piirteensä, joita muilla ei ole. En uskalla sen tarkemmin sanoa, ettei minua syytetä vihapuheesta :-)
kun täällä aina vouhkataan: maassa maan tavalla tai maasta pois..
Sen perässä jonottanut mies sanoi että "sehän tulee ihan känniin tommosesta määrästä". Olin väsynyt, nauroin. Aasialainen tietenkin oli poistunut.
Itse näin kolmen keski-ikäisen somaliäijän ryyppyremmin palauttavan tyhjiä pulloja ja ostavan täydennystä.
Johtunee siitä, että khatin saatavuus Suomessa on kehnoa ;-)
Itse en erota somalia muusta somalian väestöstä. Miten ihmeessä sinä sen teet?
että muu Somalian väestö saattaa etnisesti olla mitä sattuu (vaikkapa niitä, joita somalit luonnehtivat leveänenäisiksi ja kikkaratukkaisiksi), mutta somalit ovat oma, melko selkeä, etninen ryhmänsä, jolla on omat, tunnusomaiset ulkonäköpiirteensä, jotka jo moni suomalainenkin erottaa melko korkealla onnistumisprosentilla monista muista afrikkalaisista kansanryhmistä.
Somalialaisilla on omat tyypilliset hyvin kauniit piirteensä. Se ei riipu siitä onko tämä somali vai ei.
Ihan suomen kansalainen luultavasti eli suomalainen.
Eivätkä piirteet määräydy myöskään kansalaisuuden mukaan.
Itse näin kolmen keski-ikäisen somaliäijän ryyppyremmin palauttavan tyhjiä pulloja ja ostavan täydennystä.
Johtunee siitä, että khatin saatavuus Suomessa on kehnoa ;-)