Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aikuinen nainen, tekeekö kukaan koskaan sinun

Vierailija
01.05.2012 |

puolestasi jotain? Pyyteettömästi, koska ajattelee ja tietää että siitä on sinulle apua? Tuntuu siltä, että minulle lahjoitetaan tavaraa sen takia että lahjoittaja haluaa siitä eroon, ei siksi että minä sitä haluaisin tai edes tarvitsisin. Tarjoutuuko kukaan hoitamaan lapsiasi niin että sinä voisit mennä itse jonnekin minne haluat - vai siksi että voisi arvostella sitä tyhmäksi tai itsekkääksi mitä haluat ajallasi sitten tehdä? Tuntuu siltä että kun järjestän itselleni jotain mitä oikeasti haluan tehdä, niin sitäkin kritisoidaan joko siksi että siihen kuluu liikaa rahaa tai aikaa, jonka voisin olla lasteni luona. (niitten lasten joitten kanssa olen muutenkin 24// ja joihin käytän kuitenkin kaikki rahat)

eikö kukaan näe, että tarvitsen omaa aikaa ainakin sen 48 tuntia, jolloin minun ei tarvitsisi kuunnella ketään muuta tai ottaa huomioon muitten tarpeita? syödä kun huvittaa eikä silloin kuin lapsilla on nälkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei tee osaansakaan

Vierailija
2/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se minua haittaa, olen vähän tällainen tee-itse-itsesi-onnelliseksi -tyyppi. Tosin en ole yh ja mies katsoo lapsia, että pääsen liikkumaan. Mutta luulen, että senkin tekee itsensä takia, hoikka, kunnossa oleva vaimo on siitä kivempi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset: hieroo joskus niskoja

sisko: lähettää kuivakakkuja postitse maalta

mies: tekee ruokaostokset ja viikonlopun ruuat

Vierailija
4/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee paljonkin asioita puolestani. Äitini tulee joskus vahtimaan lapsia, antaa kouraan tukun rahaa (tietää ettei sitä meillä ole) ja käskee lähteä shoppailemaan.

Mut muut ei tee, enkä odota että tekevätkään.

Vierailija
5/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan auttaakseen. Mäkin teen niin niille, jotka auttavat mua ja ovat oikeasti ystäviäni, en enää muille.

Koska useakin ihminen käsittää ystävällisyyden väärin, ikävä kyllä. Yleensä niin, että toista voi yrittää alkaa käyttämään ihan häikäilettömästi hyväkseen.

Tai sitten niin että

jos osoittaa ystävällisyyttä, toinen alkaa roikkua kimpussa 24/7 ja hänen murheitaan ja juttujaan pitäisi kuunnella kaikenaikaa,olla toisen henkisenä ropkasankona

ja hänen tavoitettavissaan pitäisi olla koko ajan.

Vierailija
6/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kaikkea kivaa, ruokaa, kukkia jne.

Vierailija
7/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan auttele. Omaa aikaa mulla on vaan kun olen töisssä. En harrasta mitään enkä käy missään,mihin ei voi lasta ottaa mukaan. Ei koskaan pysty huilimaan itekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän