Nyt apuja miehen synttärilahjaan!
Ikää tulee 26 ensi kuussa ja jotain lahjaa olisi kiva keksiä.. Rahatilanne vaan on varsin ankea näin kotihoidontuella.
Harrastuksena ehkä pääosin penkkiurheilu, varsinkin jääkiekko. Mutta tässä yhteisten vuosien aikana olen jo ostellut aika paljon juurikin esim ilveksen fanituotteita (mukia, t-paitaa, kaulaliinaa jne) ja olisi kiva ostaa joskus jotain muutakin.
Toinen harrastus on sitten kalastus, ei kuitenkaan mikään himokalastaja (ei esim käy missään viikkojen kalastusreissuilla tms..) ja tästä lajista minä en ymmärrä sitten taas mitään:D
Ideoita, auttakaa nyt..
Kommentit (6)
Entä lahjakortti? Viet kynttiläillalliselle? Konserttiliput?
mökillä isäni kanssa, mutta voisi olla hyvä idea kysäistä vaikka veljeltään mitä kalastustavaraa voisi ostaa!
Lahjakortti ei oikein, ei ole mitään mihin ostaa sellaista (ja hänellä on paha tapa unohdella lahjakortit aina..). Illallinen ehkä, mutta joku tavarakin olisi kiva muisto! Konsertti tms ei oikein onnistu, meidän esikoinen on 8kk ja kumpikaan ei vielä kovin mielellään olla jättämässä häntä hoitoon (paitsi ehkä juuri ravintolareissun ajaksi).
Isänpäivänä ostin hänelle liput ilveksen peliin, oli kovin tykätty lahja. Mutta se nyt ei ole alkukesän juttuja..
-ap
Ravintolaillallinen tai kynttiläillallinen kotona kahdestaan voisivat myös olla mietinnän arvoisia lahjoja. Jos sitten haluaa jotain pientä siihen ostaa lahjaksi, niin miksi ei (esim. leffa, kirja, leffaliput).
päivän kalastuslupa johonkin "kalastuspaikkaan": järvelle/jokeen/koskelle missä mahdollisuus saada lohia /taimenia tms. kaloja?
päivän kalastuslupa johonkin "kalastuspaikkaan": järvelle/jokeen/koskelle missä mahdollisuus saada lohia /taimenia tms. kaloja?
Kiitos!
-ap
jolta voisit kysyä neuvoa siitä, mitä mieheltä puuttuu. Mä olen mieheni kalastusystävän avulla ostanut siimoja, haavin, ja paukkuliivin (perhokalastaja). Olisko joku kalastusliivi mitään?