Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitä on kohta vuosi kun on viimeksi rakasteltu

Vierailija
01.05.2012 |

Tuo vajaa vuosi on asuttu erillään, eroa mietitty. Mies on halunnut jatkaa minä en tiedä vieläkään mihin tämä tilanne johtaa. Sanottakoon sen verran että mies käyttäytyi hyvin ikävällä tavalla viime vuonna ja jouduin sen vuoksi toisen asunnon etsimään minulle ja lapsille. Ei ole kyse uskottomuudesta. Ollaan haettu ulkopuolista apua, käyty lukuisia kertoja juttelemassa ja käsittelemässä tapahtuneita, suhdettamme. Olemme olleet yötä samassa asunnossa muutaman kerran näiden kuukausien aikana eikä minulla ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia olla yksin sängyssä. Onhan minulla tunteita miestäni kohtaan mutta seksiä en vain pysty harrastaa. Mies kyllä tietenkin olisi valmis ihan milloin vain jos näyttäisin vihreää valoa. Ja kärsii aivan selvästi tästä tilanteesta kaikin tavoin.

Olen miettinyt NIIN paljon tunteitani ja sitä että kannattaako palata takaisin vai eikö. Onko mieheni muuttunut yhtään, haluaako, tajuaako miten hänen pitäisi jatkossa käyttäytyä ja toimia jos jatkaisimme liittoamme jne. Epäilen kaikkia hänen sanomisiaan ja lupauksiaan. Miltä kuulostaa tämä että minulle ei ole ollut yhtään vaikeaa olla ilman seksiä mieheni kanssa? Onko se merkki jostain, siitä että pitäisi antaa jo olla, lakata yrittämästä, lopettaa liitto lopullisesti? Vai onko tunteeni vieläkin niin ristiriitaiset että sen vuoksi en voi päästää miestäni lähelle?

Meillä on hyvin pitkä suhde takana ja vaikka en nyt aina ole ollut mikään "himokas" vaimo niin kyllähän seksi on ollut ihan hyvää, todella hyvääkin välillä. Nyt vaan on himot hävinneet johonkin :( totaalisesti.

Löytyskö täältä ketään jolla olisi ollut näin pitkä tauko seksin suhteen tai jotain kokemuksia tai mitä vain ajatuksia? Kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä