Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia kotidoplerista Angels sounds?

Vierailija
01.05.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä on ollut:)Ainakin mulla on äänet kuuluneet tosi hyvin ja lasten kanssa on niitä yhdessä kuunneltu:) halvemmassa mallissa on vain kuulokkeet, siitä en osaa sanoa, että miten kuuluu.

Itselle toi rauhallisen mielen, kun vauva oli tosi rauhallinen ja liikkui vähän.

Vierailija
2/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin, kun koin kamalaa menettämisen pelkoa km:n jälkeen. En tiedä mitä ääniä sillä kuulin mutta jotain sikiön sykkeeksi kuvittelemaani kuitenkin ja sain mielenrauhan.

Nyt se sikiö imee tissiä sylissäni, jee!

Eli mulla toimi siihen tarkoitukseen kuin pitikin ja raskaus meni normaalisti, mutta onhan kotidopplereissa vaaransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euron kuulokemalli.

Vierailija
4/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 euron kuulokemalli.

Tilasin sen juur ja ny vasta jälkeen kyselen kokemuksia :D :D -ap-

Vierailija
5/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimi,tosin mulla kuului vasta joskus viikolla 15, mutta istukka edessä ja kohtu taaksepäin kallistunut. Oli ihana laite, sain vielä myytyä eteenpäin ihan kivaan hintaan.

Vierailija
6/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuunneltua ekassa raskaudessa äänet jo viikolta 11 ja toisessa, kaksosraskaudessa, viikolta 9. Myin laitteen huutiksessa hyvään hintaan eteenpäin, kun en enää tarvinnut. Ainoa ongelma noissa laitteissa on, ettei pidä tuudittautua turvallisuudentunteeseen, jos syke kuuluu, kun on muuten huolissaan vauvan voinnista. Sykkeen kuuluminen kertoo vain, että vauva on elossa, ei sitä, onko hänellä jokin hätänä.

Vierailija
7/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sivuilla luki niin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi