Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se alkoholi hieno asia

Vierailija
01.05.2012 |

En ole mikään absolutisti, juhlin kyllä itsekin satunnaisesti, mutta en kyllä muista millin olisin viimeeksi ollut niin kännissä etten pystyisi kävelemään omin avuin.

Pidän siitä nousuhumalasta, sen jälkeen juominen on turhaa ja voikin siirtyä vesilinjalle, lopputuloksen krapulaton aamu.

No, mieheni ei ole vieläkään tajunnut ettei ole pakko vetää kännejä aina kun on alkoholia tarjolla...

Piti viettää ihan leppoisasti vappua kun lapsikin on niin pieni, 6 kaljaa ostettiin, kaksi minulle, neljä miehelle, kaikki ookoo.

Oltiin kutsuttu miehen siskoa grillamaan, hyvänä vieraana hän toi pari pulloo skumppaa, kun me kustannettiin ruuat.

No, kaljat on juotu, skumpat on juotu...

Itse join yhden kaljan ja lasillisen skumppaa...

Jäin kotiin lapsen kanssa kun mies ja siskonsa halusivat lähteä yhdelle vielä, ja mies tuli sitten kaatokännissä kotiin parin tunnin jälkeen...

Eikä ymmärrä miksi minua vituttaa, ei se juonut kuin 3kaljaa baarissa, ja nekin sisko tarjosi kun oltiin tarjottu ruuat.

Eli mies on juonut pullon skumppaa, 4 tölkkii kaljaa, ja kolme isoa kaljaa baarissa, ja miettii miksi minua vituttaa!?

Kun on pieni lapsi kotona, ja minulla töitä huomenna.. Onneksi aloitin vasta kolmelta.

Miten hitossa aikuinen mies, 33v, ei tajua että ei ole pakko juoda niin saatanan paljon?

Eikö tuollaiset ryyppäämiset ollut enemmän teinipelleilyä?

Joks hiton kerta saa pettyä, kun odotan että mies tajuaisi sen että voi juoda kohtuudella...

Prkl.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla