Ei ole oksettavampaa miestä kun sinkkuelämän kiho
Kommentit (24)
ympärillenne vaikka kaupassa, töissä, kaupungilla, ihan missä vaan.. Ihan varmaan löytyy ällömpiä. Vaikea uskoa että ap ottaisi mieluummin jonkun kaljamahaisen, karvaisen, hieltä haisevan spede-tukkaisen pultsarin kuin "kihon".
ympärillenne vaikka kaupassa, töissä, kaupungilla, ihan missä vaan.. Ihan varmaan löytyy ällömpiä. Vaikea uskoa että ap ottaisi mieluummin jonkun kaljamahaisen, karvaisen, hieltä haisevan spede-tukkaisen pultsarin kuin "kihon".
99% maailman miehiista haisee hielle. Vain lansimaissa riittavat peseytymimahdollisuudet
Sarja on hirveän epäromanttinen muutenkin, epätoivoista miehenmetsästystä, seksiä ilman tunteita, ja just joku sitoutumiskyvytön hyypiö.
Hetki meni ennenkuin edes tajusin, kestä tässä ketjussa puhutaan. Siis Mr. Big.
Kiho, ihan kuin kihomato.
mun lemppari oli berger. Huh ku siinä oli komee mies;)
Hetki meni ennenkuin edes tajusin, kestä tässä ketjussa puhutaan. Siis Mr. Big.
Kiho, ihan kuin kihomato.
"Herra Iso" parempi?
ja olin äärimmäisen pettynyt, että heidän epäterveestä suhteestaan väännettiin viimeisessä tuotantokaudessa jokin elämää suurempi rakkaustarina. Itse tykkäsin Aidanista, mutta Carrie ei tietenkään arvostanut häntä.
ja olin äärimmäisen pettynyt, että heidän epäterveestä suhteestaan väännettiin viimeisessä tuotantokaudessa jokin elämää suurempi rakkaustarina. Itse tykkäsin Aidanista, mutta Carrie ei tietenkään arvostanut häntä.
huumorintajuinen
huumorintajuinen
Joku täällä totesi joskus, että huomasi vasta toisella katselukerralla, miten lapsellinen ja takertuva Carrie olikaan, ja olen kyllä samaa mieltä. On Kihokin ärsyttävä, just sellainen ikuinen poika, mutta Carrienkin asenteissa on vikaa.
Joo, käytin juuri aikaani ruotiakseni fiktiivistä suhdetta :D
sille konkkanokka, rimppakinttu Carrielle.
Karseita ja rumia ja kamalia ihmisiä koko sarja täynnä.
Suomen BB-talostakin tai vaikka Salkkareista löytys parempia vaihtoehtoja kyseiseen sarjaan.
Kuten puukäsitöitä, fiksata vuotavia hanoja jne
Carrie taas on kitisevä, huomiokipeä ja takertuva. Nolottaa katsella, tunnen myötähäpeää.
Vaikka onkin fiktiivinen hahmo ;)
Hetki meni ennenkuin edes tajusin, kestä tässä ketjussa puhutaan. Siis Mr. Big. Kiho, ihan kuin kihomato.
Tällainen merkitys tällä sanalla on ollut. En tiedä tunteeko nuoriso sitä.
Kova Laki-sarjassakin aivan namu!!
Komea. varakas, hyvätapainen...tuoksuukin varmaan hyvältä!
katsoin joku aika sitten sairaslomalla pari tuotantokautta putkeen, ja tosiaan pisti silmään Carrie ihan eri tavalla kuin ennen. Ylianalysoi kaikki miesten sanomiset ja tekemiset, skitsoili tyhjästä, väänsi kaikki jutut koskemaan itseään ja suhteitaan, ei yhtään ymmärtänyt toisten näkökulmia ja muutenkin ihan karsea minäminä-tyyppi.
sen suu muistuttaa limaista etanaa ja se näyttää ihan irstailijalta