Lojuuko teillä LATTIOILLA tavaraa??
Siis minä en voi käsittää.
Meillä on AINA joka paikassa lattialla ties mitä. Lastenhuoneessa nyt lojuu luonnollisista syistä... Olohuoneessakin on vauvan leluja. MUTTA meillä on makuuhuoneessa, aulatilassa, vierashuoneessa, eteisessä, JOKA helkatin paikassa aina ja ikuisesti rompetta lattialla! Kyllähän niitä siivotaankin, mutta päivän, max. kaksi pysyy siistinä, kun jotakin jo ilmestyy. Kyllä minä jotenkin vaatteet vielä "ymmärtäisin", mutta miksi meillä on lattioilla ihan kaikkea??
Kommentit (6)
Ei loju kuin lapsen huoneessa. Mutta ymmärrän kyllä jos lojuu. Se on ihan luonnollista joillain eikä siinä ole mitään pahaa. Mun häpeäpilkku on vaatehuone, minne tuuppaan ne kaikki tavarat lattioilta ja joka paikasta. Ovea ei kannata kovasti aukoa... :D
I H A N kaikkea ja ihan joka huoneessa! Se ottaa hermon päällä.
Koko ajan. Ei pysy kun max 30min siistinä. Siivoan jatkuvasti,mutta ei auta. Suorastaan ahdistaa...:( tavaraa pitää saada vain pistettyä pois...
Jokaiselle tavaralle on oma paikka, leluja ei tuoda pois lastenhuoneista.
siivoamaan heidän (alakoululaisia) jälkiään, raivostuttavaa viedä esim. jäkismaila keittiön pöydän alta paikoilleen piiloon, kääntää selkänsä hetkeksi ja löytää se v*tun maila taas sieltä keittiön pöydän alta. WTF?! Mitä se siellä taas tekee?!
kyllä lojuu! juuri hetki sitten sitä marmatin, että miten ihmeessä tämä asunto ei pysy järjestyksessä... ja joo kyllä koko ajan vien tai tuon jotakin paikoilleen.