Äiskän vappu..... tsup!
Piti viettää perhevappua kotona ihan siman voimalla. Nyt koko perhe on tehny uudet suunnitelmat :@
Yks lähti toiselle paikkakunnalle, toinen meni kaverilleen yöks ja se kolmaskin päätti juhlia kavereidensa kanssa...
No minä kai sit siivoilen täällä, puhallan yksin ne perkeleen vappupallot ja levittelen serpentiinit.
Ja kävin ostaa kuoharia ym. ja tosiaan korkkasin jo kun rupes v...ttaan. Kiitos perhe!!!!
Kommentit (20)
Tai sit pidetään av:n omat virtuaalivappukarkelot!
AP
Illalla "tavataan"!
Jos en ole jo nukkumassa, on vähän huono turnauskestävyys ;)
AP
Nyt on vappuvalvojaiset avattu! :D
Kyyti kohti Forssaa tulee kohta. Mut hei, pikkubussissa on muistaakseni tietsikka ja mokkula. Taidan tulla "käymään" jossain tuossa Jyväskylän paikkeilla :D
Ok? Palataan :)
AP
ps. nyt se mopo karkasi käsistä ja naista viedään :)
ja hauskaa vappua! :D
Täällä jutskailu kyllä pelasti minun päivän!!
:)
ja hauskaa vappua! :D
Täällä jutskailu kyllä pelasti minun päivän!!
:)
:D
ja matka kohti päämäärää jatkukoon :)
Mitäs tänne kuuluu?
AP
Eikö olisi aika irrottaa heistä ja etsiä omia ystäviä ja tekemistä.
Eikö olisi aika irrottaa heistä ja etsiä omia ystäviä ja tekemistä.
ja se yks on meijän iskä :)
Jännä tosiaan huomata, että muksuille on kaverit tärkeempiä, niin kuin asiaan kuuluukin tuossa iässä.
Täytynee hankkia elämä, mutta vielä näköjään opetteluttaa. Ja se ottaa pattiin kun oli jo ne suunnitelmat, mutta miut "hylättiin" tänne :)
AP
JA PISTÄT TUULEMAAN
pitää nyt tässä istua ja ihmetellä vähän aikaa... ja korkata toinen lonkero :D
Todennäköisesti touhuilen tässä aikani, käyn saunassa ja tsupsuttelen itekseni ja sit käyn löhöilemään... tai... tai... tai... Liikaa vaihtoehtoja, ei tiedä mitä tekis :D
AP
Toinen onneton täällä :(
miksi sinä olet onneton?
AP
Miksi sun mies ei vietä vappua kanssasi?
No se on oikeestaan mun ex, mutta ollaan aina sillon tällön tehty juttuja "perheen kesken".
Kais hän halus sit kuitenkin nostaa kannat kattoon eikä istua ex-akan kanssa simalasi kourassa :)
AP
AP
AP
Illalla "tavataan"!
Enkä velvoita omiakaan muksuja sitä tekemään. Joo... Hanki sinäkin oma elämä, johon kuuluu joku muu kuin aikuistuvat lapset ja eksä...
Muutakin elämää löytyy, mutta kun oli jo tehty suunnitelmat, en sopinut muuta! Kerkeehän tässä vielä jos fiilis iskee :)
AP