Haluaisin nuoren rakastajan. Mitä teen?
Tarvitsisin noin 25-vuotiaan miehen seksi- ja hellittelyseurakseni. Olen naimisissa, mutta seksielämämme ei ole koskaan ole ollut kovin kummoista. Lisäksi olemme vähän kyllästyneet toisiimme.
Mistä kannattaisi aloittaa seuranhaku? Olen itse vähän päälle kolmekymppinen ja pari lastakin löytyy. Nuorempana harrastin irtosuhteita, joten en ujostele ja kokemusta on muistakin kuin nykyisestä miehestä.
Miehen pitäisi olla hyvännäköinen ja osata ottaa nainen huomioon.
Kommentit (26)
olin just 25v miehen kanssa. baarista sen löysin sattumalta. luulin aina, että nuoremmat ei kiinnosta, mutta tämä oli spesiaali. seksi oli hyvää myls: juurikin se asetelma, että olen vanhempi ja kokeneempi ja mies oli taitava,vaikka oli nuori. tekisin uudelleen heti!
en vain uskalla ottaa mieheen yhteyttä, koska odotan että hän itse tekisi niin. ikäero tuo vähän epävamuutta tilanteeseen, ymmärrän, että saattoi olla hänelle vain yhden kerran kokeilu, enkä halua ahdistella häntä ja toisaalta en odota mitään vakavampaa suhdetta noin nuoren kanssa.
olen itse 40v. puuma tuli sitten minustakin, go figure :)
Lakatkaa nyt tää päiväunienne sepustaminen. Vanhat ryppyset ämmät.
Ja ei kun hellan ääreen! Härs härs
Onko miehelläsi oikean ikäistä veljeä, hyvää ystävää, aikasemmasta suhteesta olevaa lasta tmv.?
Miten olisi joku heistä?
oikein löytyy. Baareihin on tylsä mennä, koska siellä etulyöntiasema on luonnollisesti niillä 18-vuotiailla pimuilla, ja miehetkin todennäköisesti heikompaa tasoa.
Onko nettideittailusta mihinkään?
Jonkinlainen toyboy kun on haussa, niin tulisikohan vastauksia yhtään vai pidettöisiinköhän enemmän vitsinä?
eivätkä ole kauhean viehättäviä.
Veljiä ei ole. Ystävien lapset ovat liian nuoria, vähintään parikymppinen pitäisi kuitenkin olla.
Ikäeron tuoma valta-asetelma näin päin olisi toki uusi kokemus...
Onko miehelläsi oikean ikäistä veljeä, hyvää ystävää, aikasemmasta suhteesta olevaa lasta tmv.?
Miten olisi joku heistä?
No ei sinulla itselläsi ole esim. siskoja/ystäviä, joilla olisi oikean ikäisiä/kokoisia/näköisiä miehiä?
On mielestäni jo päälle parikymppinen. Kun vielä pari lasia skumppaa tässä nautin niin ehkä homma alkaa edetä.
No ei sinulla itselläsi ole esim. siskoja/ystäviä, joilla olisi oikean ikäisiä/kokoisia/näköisiä miehiä?
Kyllä tutun/puolitutun kanssa on aina mukavampaa - mielessä on jo jonkinlainen käsitys mitä saa ja ehtii etukäteenkin kuvittelemaan tilanteen.
Sinähän voisitkin hommata työkaverisi jonnekin työmatkalle pariksi päiväksi ja tarjoutua siksi aikaa vahtimaan kyseistä poitsua, ettei tee pahojaan, koska on aivan selvää mitä tuon ikäiset saavat päähänsä, jos valvova silmä välttää.
Piiskan voit ottaa valmiiksi, jos tarvitsee antaa hellää, mutta aiheellista kurinpitoa. :)
Eikä se ole niin kivaa, kun puuttuu ikäeroasetelma.
Miksei 30 v käy?
...siellä niitä nuoria miehiä on.
T. Häpeäkseen puutteessa oleva av-mamma
Kyllä tutun/puolitutun kanssa on aina mukavampaa - mielessä on jo jonkinlainen käsitys mitä saa ja ehtii etukäteenkin kuvittelemaan tilanteen.
Sinähän voisitkin hommata työkaverisi jonnekin työmatkalle pariksi päiväksi ja tarjoutua siksi aikaa vahtimaan kyseistä poitsua, ettei tee pahojaan, koska on aivan selvää mitä tuon ikäiset saavat päähänsä, jos valvova silmä välttää.
Piiskan voit ottaa valmiiksi, jos tarvitsee antaa hellää, mutta aiheellista kurinpitoa. :)
Eikä se ole niin kivaa, kun puuttuu ikäeroasetelma.
Miksei 30 v käy?
Mee Thaikkuihin siellä on sinule nuorta poikaa tarjolla
Kyllä jokaisesta kodista muutama vyö, kaulaliina, yms. löytyy
Seksiseuraa varmasti löytyy, mutta siitä en olisi niin varma että joku kaksvitonen kolli osaisi ottaa sinua tuossa yhtälössä huomioon. Jotta mikään toimisi edes kohtalaisesti, sinun pitäisi mitä suurimmalla todennäköisyydellä omaksua kasvattajan rooli suhteessa kaksvitoseesi. Noin nuoren miehen voi olla vaikea myötäelää vanheman naisen suhteen.
Siksi tarvitaankin käsirautoja tms. ja pientä piiskausta.
Eiköhän se opi.
Seksiseuraa varmasti löytyy, mutta siitä en olisi niin varma että joku kaksvitonen kolli osaisi ottaa sinua tuossa yhtälössä huomioon. Jotta mikään toimisi edes kohtalaisesti, sinun pitäisi mitä suurimmalla todennäköisyydellä omaksua kasvattajan rooli suhteessa kaksvitoseesi. Noin nuoren miehen voi olla vaikea myötäelää vanheman naisen suhteen.
Ja voisin kuvitella että tuollaisen 100% hormoniensa vietävänä olevaa kiimaista kollia, jota kiihottaa vastakkaisessa sukupuolessa about kaikki, voi olla ihan palkitsevaa opettaakin. ;)
Hyvät vaput!
Moikka.
Olen 20 vuotias nuori miehen alku joka haluaisi päästä kokeilemaan uusia asioita peti puuhissa ja erityisesti itseäni vanhempien naisten kanssa. Eli jos kaipaat seuraa nuoresta miehestä joka jaksaa pitää hauskaa kanssasi tai jos kaipaat seuraa muuten vaan niin ota yhteyttä, lähetä sähköpostia ja järjestetään tapaaminen. Olen täysin suomalainen ja huolehdin hygieniastani hyvin. Olen noin 180 pitkä ja painan noin 75 kg eli siis hoikka poika. Osaan kohdella naista hyvin ja olla hellä. Tykkään kaikenlaisesta seksistä ja erityisesti siitä että nainen nauttii. Jos mielessäsi on jotain erikois toiveita niin kysy rohkeasti, tykkään kokeilla uusia asioita. Minulla on auto joten pääsen nopeasti luoksesi. Helsinki. Halukas96@gmail.com
Varokaa pojat,ällötäti liikkeellä....
Oon 21 v . 186 cm 78 kg. Siniset silmät jne mu en vaa löydä ketää koska olen erittäin ujo... Haluaisin koittaa vanhempaa naista...