Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ei ***tana
29.04.2012 |
nyt vasta huomasin että simassa on 0,7% alkoholia ja minä olen raivoraitis. Mitenkähän maksaparalleni nyt käy? Ihmeellistä että ei edes simaa saada tehdyksi ilman alkoholia!
Kommentit (2)
pari lasia ja olen raskaana! Tajusin vasta jälkeenpäin. Iik.
Mut hei, meidän Alepasta ainakin saa alkoholitonta simaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei muutaku AA-kerhoon!