Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei sit pääse tivoliin, koska kevereilla ei ole rahaa

Vierailija
29.04.2012 |

Kavereilla on viikko tai kuukausiraha ja sen uitteissa saavat käyttää rahaa. Meidän lapsi ei saa kumpaakaan vaan tarvittaessa tilanteen mukaan. Tivoliin saisi nyt päivärannekkeen ja jätsirahan, mutta kaverit on rahansa tuhlanneet, eikä halua yksin mennä. Ja kiukuttelee nyt sit mulle =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on nyt tivoli?

Vierailija
2/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse mene lapsesi kanssa? Haloo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse mene lapsesi kanssa? Haloo!

Vierailija
4/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä hänen kaveri mukaan. Sovi vanhempien kanssa menosta, niin eiköhän he rahoita oman lapsensa, kun lupaat vaikka hoitaa kyydin. Jos ei, ehdota antaisivatko ruokarahaa, jos maksat muutaman lipun.

Vierailija
5/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimenen virhe on antaa niille sitä rahaa nyt koska sitten ei opi säästämään koskaan. Valitettavasti kantapään kautta.

Mutta jos lapsella ei ole muita kavereita kenen kanssa mennä niin mene sinä. =)

Ja jos se on mielestäsi liian lapsellista sinne mennä niin mene istumaan kahville sinne. Sehän on aikuisten juoma. Tosin minä kyllä menisin hippulat vinkuen laitteisiinkin

Vierailija
6/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimenen virhe on antaa niille sitä rahaa nyt koska sitten ei opi säästämään koskaan. Valitettavasti kantapään kautta.

Ei ole AP:n murhe saada lapsen kavereita säästäväisiksi. Eiköhän vanhemmat anna rahaa, kun sopii siitä heidän kanssaan ja AP:n lapsi on iloinen, kun saa seuraa. Joka suuntaan win-win. Ei lapsi, jolla ei välttämättä ole ollut tavoitteena tivoliin pääsy osaa yhdistää sinne pääsemistä tuhlattuihin rahoihin.

Vierailija
7/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo huvipuistokäynnit ja muut ovat perheen yhteisiä juttuja, ei kavereiden kanssa kuin poikkeustapauksissa.

Teillä voisi olla ihan kivaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä