Vapun maha on iso siihen nähden että la vasta syyskuussa, linkki
Kommentit (49)
on kyl iso maha..muuteknin pyöristynyt kiitettävästi
on la syyskuun alussa, ja kyllä se munkin maha on jo ihan kiitettävän kokoinen :) tosin on kyllä jo kolmas tulossa, eikä edellisestä raskaudesta ole nyt kuin vuosi, ehkä se vaikuttaa. mutta joillakin se vaan tulee helpommin esiin, saattaa vaikka vielä istukka olla etuseinämässä tms, kun taas joillakin koko vauva "häviää" lantioon pitkäksi aikaa.
Ja saahan se nyt tossa vaiheessa jo näkyäkin! Kuitenkin alkaa olla puolessa välissä oletettavasti.
Ja ihanaa että on selvästi ylpeä masustaan :)
Täällä kans yksi syyskuun vauvaa odottava, jolla maha on Vapun kokoluokkaa:) Mulla maha oli pitkään pieni, mutta nyt pullahtanut esiin. Ekaa odotan.
ei vielä tuossa vaiheessa näkynyt mitään ja ihan normaalikokoinen olen. Minustakin aika iso maha jo vapulla.
vaan siitä, mihin suuntaan kohtu on kallistunut ja missä kohdassa istukka on.
Luulisi, että tuon tietäisit, kun kerran olet raskaanakin jo ollut. Sen verran oletan äidin olevan raskaudesta kiinnostunut, että ottaa selvää asioista.
ei vielä tuossa vaiheessa näkynyt mitään ja ihan normaalikokoinen olen. Minustakin aika iso maha jo vapulla.
vaan mutta älä tee oletuksia siitä, että MINÄ oletin noiden asioiden jotenkin olevan sidoksissa keskenään. Kunhan mainitsin, kun naisten koosta tässä jo aiemminkin oli puhetta.
Vappu on tainnut alkaa syödä kahden edestä vähän liian aikaisin?
Raskaana ollessa kun naisen ruoka siirtyy kohtuun, ei vatsalaukkuun.
Jessus, mitä älyn riemuvoittoja täällä palstailee!
Mikä teitä vaivaa. Ensiksi vaahtositte täällä monta vuotta, että se on raskaana ja nyt kun vappu sanoi reilusti heti alussa raskaudestaan, niin nyt vauhkotaan mahan koosta. Toivoisin, että menis toiseen maahan synnyttämään, koska täällähän arvostellaan heti synnytys ja auta armias, se vauva parka.
Näyttää jo ainakin hyvä vauhti olevan...
isompi kuin ennen. Mihinkähän ketjuun ajalta nappi ja neppari vihjaat? Ainahan voi selittää, että täällä on aiemmin asiasta keskusteltu. Varmastikin kaikista aiheista on joskus keskusteltu. Tässä ketjussa ei olla väitetty, että vatsan koko johtuisi Vapun "isosta" koosta mihin näytät viittaavan.
No, kannattaa ilmaista itseään tarkemmin, jos on noin herkkänahkainen kuin sinä.
vaan mutta älä tee oletuksia siitä, että MINÄ oletin noiden asioiden jotenkin olevan sidoksissa keskenään. Kunhan mainitsin, kun naisten koosta tässä jo aiemminkin oli puhetta.
Mitä väliä sillä on? Tärkeintähän on se, et se vauva kasvaa siellä ja tulee aikanaan toivottavasti terveenä ulos.
Miten se istukan paikka vaikuttaa vatsan kokoon? Itsellänikin on laskettu aika syyskuussa ja jotenkin tuntuu, että vatsani on jo aika iso - isompi kuin vastaavilla viioilla ekassa raskaudessa. En muista, missä istukka silloin oli, mutta nyt se on etuseinämässä. Ja ruumiinrakenteeltani olen hoikka, itse en ole siis lihonut ollenkaan, ainoastaan vatsa ja rinnat ovat kasvaneet.
Tässä se taas nähdään. Kaunis raskaana oleva nainen ja täällä vain etsitään keinoja mollata ja haukkua. Onnea teille!
Vapussa on kyllä kunnon tantta-mamman ainekset olemassa! Toiseksi, en kyllä ymmärrä ihmistä joka pukeutuu ihonmyötäiseen tiikerikuoriin tuossa kunnossa.
tulee vatsa edemmäksi kuin silloin jos istukka sijoittuu takaseinämään.
Tällöin usein vatsa tulee esille aiemmin, kun jos istukan paikka olisi toinen.
Miten se istukan paikka vaikuttaa vatsan kokoon? Itsellänikin on laskettu aika syyskuussa ja jotenkin tuntuu, että vatsani on jo aika iso - isompi kuin vastaavilla viioilla ekassa raskaudessa. En muista, missä istukka silloin oli, mutta nyt se on etuseinämässä. Ja ruumiinrakenteeltani olen hoikka, itse en ole siis lihonut ollenkaan, ainoastaan vatsa ja rinnat ovat kasvaneet.
Vapussa on kyllä kunnon tantta-mamman ainekset olemassa! Toiseksi, en kyllä ymmärrä ihmistä joka pukeutuu ihonmyötäiseen tiikerikuoriin tuossa kunnossa.
mut eiköhän tuossa ole rasvaa mukana... eli ei pelkkää vauvamahaa. Mulla la syyskuun 10. päivä, toinen lapsi, ja mahaa ei vielä ulkpuolisin silmin edes huomaa, vaikka toki se hieman on kasvanut.
mut eiköhän tuossa ole rasvaa mukana... eli ei pelkkää vauvamahaa. Mulla la syyskuun 10. päivä, toinen lapsi, ja mahaa ei vielä ulkpuolisin silmin edes huomaa, vaikka toki se hieman on kasvanut.
Ja turha sanoa että niin mun mieskin sanoi, koska miehet ovat älykkäitä ja ne sanovat just sen minkä akka haluaa, riitaa välttääkseen. Ja jos (epäilen kyllä)sulla on niin, mites vapun raskaus tähän kuuluu? Minusta vappu on ihana nainen ja ihanan raskaana!
Ihana pieni vatsa :)