Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska-ja ysiluokkalaisen suhde...

Vierailija
28.04.2012 |

Kaverini kertoi, että hänen 7lk tyttönsä seurustelee 9lk olevan pojan kanssa.... Hmm aika mielenkiintosta, onko teidän mielestä liian iso ikäero?

Eihän kaks vuotta toisaalta ole ero eikä mikään, mutta tuossa iässä seiska-ja ysiluokkalaiset on mun mielestä aika eri vaiheessa.

Ja tiedän ettei asia minulle kuulu, kaverin tyttöhön saa seurustella kenen kans haluaa, mutta aloin vaan miettiin, että mitä mieltä te olette? (:

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä niin kamalan iso ole.

Lapseni luokkavaveri on syntynyt 3.1.1998 ja on siis 7 luokalla. Tytön poikaystävä on syntynyt 23.12.1996 ja on 9 luokalla

Vierailija
2/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso ero. Seiskaluokkalaiset pojat ovat todella lapsellisia verrattuna tyttöihin, joten ei ihme että 9-luokkalainen kiinnostaa enemmän. Ihan sopiva ikäero mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäisten poikien kanssa seurusteltiin? Vai ihan oikeastiko kaikki on seukkailleet vaan tyyliin oman luokan poikien kanssa?

Mä en voinut kuvitellakaan (eikä kukaan mun kavereistanikaan), että oltas jotain viritelty oman ikäisten kanssa. Vielä 15-vuotiaana ne oman ikäiset pojat tuntui oikeasti NIIN kakaroilta (ihan niinku itsekään olis kovin iso ollut, mutta... :D)

Menin tosin naimisiin samana vuonna syntyneen miehen kanssa, mutta me oltiinkin tavatessamme jo 25-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän