Koska haet/ oletat muiden hakeva yökyläläiset kotiin?
Mun mielestä puolilta päivin on ihan hyvä, jos ei ystävien kanssa muuta sovita. Ei päivällisen jälkeen...
Jos on sovittu pidemmästä hoidosta ihan ok, mutta ei todellakaan viiden aikaan...
Sinne meni koko päivä. PRKL
Kommentit (9)
Omani haluan kotiin yleensä klo 10 maissa. Vieraat meiltä toivoisin haettavan viimeistään klo 12. Asia on tietysti eri silloin, jos on sovittu etukäteen muuta.
Ei todellakaan klo 17 (ellei ole sovittu). Pitäisin lapsen äitiä jotenkin ongelmaisena, jos hän ei alkaisi kaivata lammastaan kotiin aiemmin.
Jota äiti kaipaili tyyliin klo 15-17 kotiin ja ajattelin, että oi aikoja.
aamupäivällä tai ei ole niin tuttu lapsi, että menee talon väestä ja tiedän äidin aikataulusta jotain. Niitäkin on.
Jos on tultu YÖkylään, niin ei kai silloin enää aamulla olla. Toisaalta olisi epäkohteliasta tulla hakemaan lastaan klo 6, joten klo 8 on sopiva. Eikä meille myöskään tulla yökylään ennen klo 21:ä, ellei ole kyseessä päiväkoti-ikäinen, joka menee nukkumaan jo aikaisemmin. Hampaat pitää pestä kotona, en jaksa pestä tai vahtia muiden hampaiden pesua!
ihmiset ovat lakanneet kommunikoimasta keskenään...? Miksi tässäkin tilanteessa pitäisi olettaa jotain, miksei voi sopia etukäteen?
ihmiset ovat lakanneet kommunikoimasta keskenään...? Miksi tässäkin tilanteessa pitäisi olettaa jotain, miksei voi sopia etukäteen?
Mä oletin, että jos mä sanon, että ei meillä kauheasti tänään ole mitään ohjelmaa - joten ei kiirettä hakemaan olisi tarkoittanut kuitenkin ennen päivällistä. Oikeassa olet. Seuraavalla kerralla sanon, että puolilta päivin suunnilleen...
ap
ellei näin erikseen sovita...itse aina soitan oman lapsen kotiin aamupäivällä viimeistään! En tosiaan oleta että muut hoitavat lastani sen pidempään.