Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvalla pyöräilykypärä lapselle? Kysymyksiä:

Vierailija
28.04.2012 |

Ja kannattaao ostaa uutena vai uskaltaako ostaa käytetyn? (Kuluvatko/huononevatko jotenkin ajan myötä?)

Myydäänkö niitä muualla kuin pyöräliikkeissä, ja mistä kannattaisi etsiä, jos haluaisi sen mahdollisimman halvalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.90 kpl. Aikuisten koot tais olla 16.90

Vierailija
2/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin Stadiumista, urheilukaupasta, ja maksoin n 10e. Oikea hinta oli kai 19,95e, mutta oli joku tarjous. Itse en todellakaan käytettyä kypärää ostaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löytyy myös edullisia.

Vierailija
4/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta saattaisin ostaa käytetyn, vieraalta en ehkä.

Vierailija
5/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kivoja kypäriä muistaakseni kympillä. ei ole kovin kallista mielestäni,

Vierailija
6/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä joka on säädettävissä on pidemmällä tähtäimellä edusllisempi kuin yhden kesän halpis.

Tietty jos rahat on ihan tiukalla niin saahan noita muutamalla eurolla kirppikseltä. Mutta todellakin minä olen ostanut aina lapsille sellaisen kypärän jonka ne haluaa, ja joka tuntuu hyvältä ja sopivalta. Sellaista tulee sitten myös käytettyä, eikä tarvii tapella laitetaanko kypärää vai ei.

Jos lapsi sattuu saamaan jonkin kallomurtuman tms, tulee sitten vaan harmiteltua että ei sijottanut kypärään sitä hintaa mikä oli vaan maksettava.

Vierailija
7/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin lähinnä sitä, että monessa tuotteessa kuitenkin joku merkki tai brändi maksaa, vaikka laatu olisi ihan sama kuin halvemmassa mallissa. Ja sama tuote voi olla ihan eri hintainen riippuen siitä, mistä sen ostaa.

Itse en osaa tunnistaa laadukasta pyöräilykypärää, joten minun kaltaiseni tietämättömän on vaan luotettava siihen, että kaupassa myytävä on hyvä :/

Ja lapsi on 3-vuotias, ei ole esittänyt erityisiä toiveita kypärän ulkonäön suhteen. Toki, jos löytyy lempiväriä tai jossa on jotain kivoja kuvioita, joista tiedän hänen tykkäävän, niin tottakai mieluiten sellainen.

Tuo säädettävyys kuulostaa hyvältä ominaisuudelta!

Vierailija
8/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista kypärä, hintaa taisi olla 15e.

Olisi ollut halvempikin malli mutta tuossa oli mahdollisuus säätää kokoa, joten otettiin tuo sitten.

Käytettynä en välttämättä ostaisi.

Vierailija
9/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista kypärä, hintaa taisi olla 15e.

Olisi ollut halvempikin malli mutta tuossa oli mahdollisuus säätää kokoa, joten otettiin tuo sitten.

Käytettynä en välttämättä ostaisi.

Vierailija
10/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaihtoehto on tosiaan sellainen, mikä pysyy päässä. Kannattaa testata kypärää kaupassa sekä pipon kanssa että ilman. Keväällä ja syksyllä täytyy kuitenki olla pipo alla, kesällä taas ei.

Eli kypärä täytyy saada kiristettyä kummassakin tapauksessa niin, ettei se pyöri päässä.

Muuten voit ostaa ihan ilman sen kummempaa merkkiäkin. Itse maksoin omastani 50 €, koska halusin kypärän mikä myös näyttää hyvältä :)

Noin pienelle asia ei ehkä ole kovin tärkeä :)

Vierailija
11/11 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kokeilla sopiiko päähän. 3v ei lienee rallaa menemään ilman appareita, joten tuskin kovin hurjasti kaatuu päälleen? Jos mahdollista, niin käykää kirppiksellä katsomassa. Meidän tytön luokan pöydästä myyty jo 2 kypärää, eli kyllä niitäkin käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi