Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on maailman parhaat tyttäret!

Vierailija
28.04.2012 |

Empaattisia, iloisia, avuliaita ja toiset huomioon ottavia.Molemmat saaneet kehuja mm siitä etteivät koskaan ilkeile muille. Ilmankos ovatkin koulussa ja pkssa kaikkien suosikkikamuja :D t. ylpeä äiti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisia, iloisia, avuliaita ja toiset huomioon ottavia.Molemmat saaneet kehuja mm siitä etteivät koskaan ilkeile muille. Ilmankos ovatkin koulussa ja pkssa kaikkien suosikkikamuja :D t. ylpeä äiti

Tuollaiseksi haluaisin omanikin kasvattaa ((3 kpl). Itsekkäitä juntteja meillä Suomessa onkin ihan tarpeeksi jo entuudestaan. Hyväkäytöksisyys ja empaattisuus tekisi maasta kuin maasta paremman paikan. Sehän kelpaisi ihan melkein elämänkatsomukseksi. ;)

Vierailija
2/4 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo vaikuttaa siltä, kun ovat koko ajan hoivamassa pienempiä ja heikompia.

Itse olin nuorena niin empaattinen että otin muiden hylkimän masentuneen reppanamiehen hoivattavakseni, se takertui minuun kuin orpo linnunpoikanen. Emona pysynen sille loppuikäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on maailman ihanimmat tyttaret ;).

Mutta tietenkin sinun tyttaret varmasti niita ihanimpia sinulle.

Niin pitaakin olla.

Vierailija
4/4 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN TYTTÄRET ON PAREMPIA KU SUN TYTTÄRET! Eikun miten se meni? : D

Mutta mahtavaa että on vielä iloisia, normaaleja lapsia olemassa. Ihan liikaa on masentuneita ja huonokäytöksisiä lapsia, ja sitten näitä "pikkuaikuisia", joiden ei anneta ollakaan lapsia :(