Appiukko syntyi kuopukseksi 4 tytön jälkeen
ja sen kyllä huomaa valitettavasti. Toista Niin pilalle kasvatettua ja narsistista ihmistä saa hakemalla hakea. Hänet on kasvatettu pieneksi kuninkaaksi jota siskot laitettiin passaamaan. Nyt ukolla ikää 60v ja on niin vastenmielinen laiska ja narsistinen sovinisti kuin kukaan vaan voi olla. Mitään ei itse tee, makaa kotonaan sohvalla ja passuuttaa vaimoaan vaikka vaimolla vakavia ongelmia terveytensä kanssa. Mies huijaa, kusettaa, etuilee jonoissa, määräilee, arvostelee ja on kaikin puolin junttimaisuuden perikuva. Mitään ei anna muille mutta on itse aina ottamassa. Siskoihin ei pidä mitään yhteyttä mutta niiden rahat kyllä kelpaisivat...
Kommentit (15)
kasvattavat. Ei se asiaan vaikuta monesko lapsi perheessä se ensimmäinen poika/tyttö on!
esimerkki jälleensyntymisestä, että teille syntyi kuopukseksi appiukko. Itsekin uskon inkarnaatioon.
toisaalta on tästä jotain hyvääkin ollut. Olenpa itse osannut erityisesti kiinnittää huomiota siihen miten oman poikani kasvatan kahden siskonsa rinnalla. minä pidän hyvin tiukasti kiinni siitä että lapsilla samat oikeudet ja säävvöt. Poika tekee juuri sen saman minkä siskotkin.Ei passuuta ketään vaan tekee itse jne...toivon näillä keinoin kasvattani täyspäisen miehen. Ihmetyttää muuten sekin miten ihmeessä mun mies on niinkin täyspäinen...t.ap
äidillä iso osa tuossa. Minun appi on samanlainen sovinisti, mutta hänen äitinsä on kasvattanut hänet sellaiseksi. Sinä aikana naiset olivat lapasia ja miehet kuninkaita..
Missä ap kirjoitti että on hänen kuopuksensa?
Missä ap kirjoitti että on hänen kuopuksensa?
"Appiukko syntyi kuopukseksi 4 tytön jälkeen."
Otsikon olisi voinut muotoilla paremmin.
Syntyi kuopukseksi...mitä epäselvää siinä on? Täh?
niin kannattaa kyllä miettiä että onko omassa ällissä vikaa :D
"syntyi kuopukseksi"...mitä kohtaa tästä ei joku tajua?
niin kannattaa kyllä miettiä että onko omassa ällissä vikaa :D
"syntyi kuopukseksi"...mitä kohtaa tästä ei joku tajua?
pirun huonoa suomea.
t: suomen kielen parissa työskentelevä
teille kuopukseksi, niinkö?:D Olisko ollut jotenkin, että "appiukkoni on perheensä kuopus" ollut parempi? :D
mummoni perheessä oli 11 lasta, joista nro 9 oli ainoa poika. Mummoni kertoi minä ihmeenä ainoaa veljeä pidettiin. Ilmeisesti veljestä tuli kuitenkin ihan ok ihminen, mutta mummolle oli selvästi kipeä asia vielä vanhoilla päivillään tuo räikeä sukupuolen perusteella suosiminen.
miten pitäis oikein kirjoittaa? ei missään tule ilmi, että tarkoitettas omaa kuopusta, muta kuin lukijan mielikuvituksessa
miten pitäis oikein kirjoittaa? ei missään tule ilmi, että tarkoitettas omaa kuopusta, muta kuin lukijan mielikuvituksessa
koska kielentajusi on vielä ihan 5-vuotiaan tasolla.
Otsikkona tuo on todella aika huvittava! Ei, ei siinä ole muotovirhettä, mutta luontevampaa olisi ollut lähteä esittämään tuota asiaa selittävänä tekijänä; esimerkiksi siten, että appiukkoni on tavattoman itsekäs, SILLÄ hän on syntynyt...
Terveisin toinen kielentuntija
Siksi olin ihan tyytyväinen kun kolmonenkin oli tyttö - ja nelosta ei meille tule.