Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa, mitä teen. Olen hakenut yksinhuoltajuutta, koska exäni on ollut eron jälkeen

Vierailija
28.04.2012 |

aivan kamala. Hän on kiusannut ja pomputellut mielensä mukaan. Todennäköisesti saisi narsisti diagnoosin. Elatusmaksuja ei ole maksanut ollenkaan. vaikka erosta on jo vuosi. Nyt sitten, kun yh-hakumus on tehty niin hänen käytöksensä on muuttunut. Hänelle sopii yhtäkkiä kaikki, on mukava ja sopuisa.. Mutta voinko luottaa, että näin jatkuu? Pohdin, kattattaako hakemus vetää pois.. Onko kellään kokemusta? Tai muuten vaan neuvoja..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa olen asiasta puhunut, ovat sitä mieltä, että en vetäisi pois.. Mutta itsestä tuntuu vaan niin pahalta exän puolesta. Kun hän on hetken asiallinen niin minä uskon, että kaikki muuttuu.. Voi kun saisin jostain vastauksen valmiiksi.. Vaikeaa päättää. ap

Aiotko muuttaa toiselle paikkakunnalle, päättää yksin lapsen koulusta, terveydenhoidosta ja mopokortista? Ovatko nämä avainongelmat?

Yksinhuoltajuus ei auta sinua missään muissa kysymyksissä.

Jos menet oikeuteen, niin toivottavasti sinulla on asiantunteva avustaja.

Vierailija
2/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mietin pois vetämistä, koska hän on nyt ollut niin asiallinen ja luvannut, että kaikki tulee menemään hyvin. Olenko liian sinisilmäinen? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi mietin pois vetämistä, koska hän on nyt ollut niin asiallinen ja luvannut, että kaikki tulee menemään hyvin. Olenko liian sinisilmäinen? ap

Pompottelee nyt sua toiseen suuntaan.

Vierailija
4/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota se yksinhuoltajuus nyt, mikäli hän sen sopuisasti nyt antaa. Vaikka sillä ei ole merkitystä elareiden tai tapaamisten suhteen, helpottaa se kuitenkin jatkossa kun voit yksin hoitaa kaikki lapsiin liittyvät paperiasiat ja päätökset ilman kenenkään pomputtelua.

Sitten viet exäsi oikeuteen maksamattomista elareista.

Vierailija
5/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä anna. Meillä on oikeudenkäynti tulossa. Elatusasiat on jo käsitelty oikeudessa, ovat nyt ulosotossa. ap

Vierailija
6/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan mies edelleen tavata lasta, vaikka hänellä ei olisi huoltajutta. Sinun elämäsi kuitenkin helpottuisi.

Vierailija
7/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukseksi vastaavaan tapaukseen sen, että ei kannata hommata yksinhuoltajuutta, kun se ei kuulemma muuta mitään miksikään. Voisivatkohan samat ihmiset tulla nyt tänne, kertomaan tälle ap:lle että kannattaa vetää hakemus pois.

Vierailija
8/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa olen asiasta puhunut, ovat sitä mieltä, että en vetäisi pois.. Mutta itsestä tuntuu vaan niin pahalta exän puolesta. Kun hän on hetken asiallinen niin minä uskon, että kaikki muuttuu.. Voi kun saisin jostain vastauksen valmiiksi.. Vaikeaa päättää. ap

Vierailija
9/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajuuteen tarvitaan nykyisin todella vankat perusteet, pelkkä pikku kiusanteko ei riitä syyksi. Ja exäsi tietää, että jos hän on nyt yhteistyöhaluinen niin yksikään tuomioistuin ei määrää sinulle yksihuoltajuutta. Exäsi varmasti myös tietää, että jos sinä edelleen haet yksinhuoltajuutta ja exäsi taas on valmis sopimaan niin tilanne voi hyvinkin kääntyä hänen edukseen.

Ymmärrän harmistuksesi, mutta kertomasi esimerkit eivät vielä oikeuta yksinhuoltajuuteen. Miksi et hae elatusmaksuja kelan kautta? Anna exäsi kiukuttelun muuten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, älä anna hänen huomata, että se vaikuttaa sinuun.

Meillä oli hieman vastaava tilanne ja exää tuntuu eniten ottavan päähän se, ettei hänen sanomisillaan/ tekemisillään ole vaikutusta minuun. Maksut tulevat kelan kautta, koska ex ei niitä suoraan koskaan maksaisi.

Vierailija
10/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat yksinhuoltajuuden?

Vierailija
11/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksut perintään. ap

Vierailija
12/13 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteishuoltajuus mutta isä ei ota ees niitä kahta pv lapsia per kk, mitkä valvojalla sovittiin.kouluikäisillä lapsilla pitää kaikki kierrättää molempien vanhempien kautta,joten se olen minä joka kaiken kukkuraksi ajelutan papereita isälle allekorjoitettavaksi.

toiselle lapselle ollaan hommaamas pankkikortti.ja tarvitaan taas isän suostumusta..

en ole estänyt lasten ja isän tapaamisia mutta isä itse tekee ohareita.ei osallistu lasten vanhempainiltoihin..synttäreihin..tms..

Vierailija
13/13 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enoleisän allekirjoitusta tarvinnut mihinkään koulupapereihin, kun olen selittänyt että välit on hankalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi