Minäkin joskus ihmettelen lapseni opettajaa
hän oli kuulemma kieltänyt jotain lapseni luokkakaveria niistämästä luokan käsipaperiin...eivät ole kuulemma sitä varten :D:D:D
Kommentit (44)
Eihän ne sitä varten olenkaan... Kyllä jokaisen tulisi huolehtia, että on nenäliinat repussa.
kieltää nuhaista oppilasta niistämästä käsipaperiin? WHAAATTTT????
joissa joudutaan säästämään kaikesta ja käsipyyhepaperit on leikattu puoliksi ja jokainen oppilas saa vaan yhden puolikkaan käsienpesun jälkeen.
Jos on nuha, niin voishan se oppilas ottaa omat nenäliinat kotoa (päiväkotiinkin joutuu viemään oman nessupaketin). Ja ohan ne aikamoista santapaperia...
tai sitten todella pilkun viilaaja ja nauttii huomauttelusta...totta kai niihin papereihin saa myös niistää jos omat liinat jääneet kotiin! Ei kai kukaan huvikseen niistele niihin hiekkapapereihin? Voi pyhä isä kaikesta sitä voikin keksiä kiellon aihetta...aikuisten oikeesti hei. t.Maiju
unohtuneet? Ei kai kukaan hyvikseen noihin papereihin niistele...enpä kehtais kellekään sanoa tuollaisesta asiasta jos niistää.
lapsia pesemästä käsiään luokassa kun tulivat kouluun...ehkä sille noi käsipaperit on jotenkin todella lähellä sydäntä :D t.ap
lapselle omia nessuja mukaan...ihan sieltä on nenupaperi löytynyt jos tarvetta ollut. Ei mun taaperoni edes muistaisi niistellä ellei joku aikuinen käske saati muistaa mennä kaivamaan omaa reppua...joo nyt oli puhe koulusta ja todella pidän minäkin omituisena jos noin mustis on koulun käsipaperista ettei niihin saa edes niistää jos omat liinat puuttuvat.
kun ei ole tullut mieleenkään etteikö oppilas voisi niistää koulun paperiin jos omia ei ole. Itse koululaisena kultaisella 80-luvulla aina niihin niistelin eikä kukaan kieltänyt...ei mene hyvin yhteiskunnassa jos tuollaistakin aletaan jo kytätä. Ei niihin todella kukaan huvikseen niistele!
Kivasti lähti tarina värittymään. Meidän koulussa ei tosiaankaan pesty käsiä vasta luokassa possunuhan aikaan vaan se hoidettiin heti kouluun tultaessa ovien luona käsidesillä.
ja muissa luokissa opettajat olivat erikseen ohjeistaneet lapsia käsipesulle ennen tunnin alkua :D tämä ope kielsi sen! t.ap
Vaihtoehtona olen tosin aina tarjonnut pöydältäni Nessuja. Mutta siis minunkin oppilaani saattaisivat kotona väittää, että ope kielsi niistämästä käsipaperiin...
T:Ope
ettei jopa olisi hieman pakkomielteinen se opettaja? Mulle tuli heti tää mieleen.
Tietäisittepä vanhemmat, millaisia tarinoita oppilaat kertovat kotielämästä. Ei aina tiedä, itkisikö vai nauraisi. Mutta jos uskoisimme kaiken, niin joutuisimme päivittäin tekemään lastensuojeluilmoituksia kotioloista.
mikäli luit oikein niin huomasit ettei kielto ollut mun lapselle vaan hänen luokkakaverilleen...ja todella tyttöni sanoi kotona ettei toinen ollut saanut niistää koulun paperiin "koska ne eivät ole sitä varten " ja tyttö meni takaisin istumaan. Ei ollut saanut niistää...mun tyttöni osaa oikein hyvin kertoa tasan tarkkaan mitä tapahtunut ja olisi varmasti sanonut jos toiselle olisi nessua tarjottu. t.ap
niin ei tarvitsisi ihmetellä lasten värittyneitä juttuja.
Mutta äitihän uskoo AINA mitä oma kullanmuru sanoo!
satun tietämään minäkin millaisia hitlereitä ne vanhgemmat opettajat osaavat olla...t. kokemusta koulussa työskentelystä myös
kieltää nuhaista oppilasta niistämästä käsipaperiin? WHAAATTTT????
Niistäppä itse niihin käsipapereihin, ei tunnu kivalta. ja kohta on nenänalunen auki...
kun ihmeissään kysyi että eikö koulun paperiin tosiaan saa niistää :D te muut voitte toki olla aina toisen aikuisen puolella :D samainen opettaja on monen monta kertaa ihmetyttänyt muullakin käytöksellään enkä ole ainoa sen luokan oppilaan vanhempi joka ihmettelee...
korostan nyt vielä että omalla lapsellani on nessut mukana ei siis ole tytön ongelma ollekaan. Ihmetteli vaan että onko todella sellainen kielto olemassa.
t.ap
menopaussioireet?