Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni on tyytyväinen siitä, että ei ole facebookissa?

Vierailija
28.04.2012 |

Itse olen. En todellakaan kaipaa tuollaista ihmeellistä lapsellista touhua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ratkaisuuni. Siitä huolimatta en pidä "lapsellisina" niitä, jotka siellä ovat. Jokainen tekee omat ratkaisunsa asiassa ja hyvä niin.

Vierailija
2/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kaivata sitä, kun en ole koskaan käyttänyt. Enkä ehtisikään eikä ole kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain tulee esile, että (nuorilla?) käyttäjillä on aika estoton tapa kertoa yksityisyydestään ja jokainen ele ja klikkaus tulkitaan kauhena vakavaksi jutuksi.

Minulla on siellä vain kivaa. Juttelen ihmisten kanssa, joista pidän. Huulenheittoa ja pikkuisten kuulumisten vaihatmista, ei mitään syvällisiä vuodatuksia. Mutta olenkin nelikymppinen.

Vierailija
4/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan erittäin kätevä tapa pitää yhteyttä ystäviin, kavereihin ja sukulaisiin.

Vierailija
5/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista syyttää facebookkia lapselliseksi. Kyseessä on vain kanava, jota kukin voi käyttää mielensä mukaan. Sitä ei ole pakko käyttää lapsellisesti.

Minulla asuu paljon ystäviä ja läheisiä eripuolilla maailmaa ja fb on tuonut kaikki nämä ihmiset takaisin elämääni paljon voimakkaammin kuin pitkiin aikoihin. Minulle fb on kuin tori, josta ohi kulkiessaan voi vilkaista onko tuttuja paikalla ja moikata pikaiset kuulumiset tai tarpeen vaatiessa vetäytyä rauhalliseen sopukkaan parantamaan maailmaa. Minulle riittää se, että olen siellä ja saan todella helposti yhteyden moniin ystäviini, päivityksiä, testejä tms. en vaivaudu tekemään.

Vierailija
6/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no varmaan kaikki ne ovat tyytyväisiä, jotka eivät ole facebookissa. Jos olisivat tyytymättömiä asian tilaan, varmaan tekisivät itselleen facebook-tilin, vai mitä :D

Vierailija
7/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen. En todellakaan kaipaa tuollaista ihmeellistä lapsellista touhua.

päättelet, että touhu on lapsellista, jos et ole itse kokeillut? naurattaa nämä tällaiset, jotka "osaavat" sanoa mieliiteensä asiasta, josta eivät tiedä mitään. toki saat olla kaipaamatta, mikäs siinä, mutta älä tiedä asioita, joita et tiedä. ja itse asiassa, voisitko kertoa, mikä siellä on niin lapsellista ja onko todellakin niin, että kaikki ne miljoonat käyttäjät käyttäytyvät siellä lapsellisesti vai onko olemassa pienen pieni mahdollisuus, että joku saattaisi käyttäytyä siellä ihan ei-lapselisesti?

itse käytän fb:tä yhteydenpitoon ja asioiden sopimiseen, kätevää, vaikka ilmeisesti lapsellista :)

Vierailija
8/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä yhteys niihin ystäviin jotka eivät facessa ole on jäänyt hurjasti. Siellä sovitaan tapaamiset, treffit ja jutellaan kaikista tärkeistä asioista. Äidin ja sisarteni kanssa olen yhteydessä paljon tiiviimmin kuin ennen, useita kertoja viikossa. Siellähän voi jutella kahden kesken, ekä aina niin että koko maailma näkee. puhelut on vähentyneet hurjasti ja puhepaketit on nykyään vain ne pienimmät mahdolliset. Kukin tavallaan!

Vierailija
9/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset, julkinen sektori ja media siirtyvät sinne pikkuhiljaa. Ne putoavat kyydistä jotka eivät ole siellä.

Vierailija
10/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarve toitottaa puolitutuille "Teinpä tänään huippulihamakaronilaatikkoa"

Ja sit kaikki *tykkää*.

Tällaiseksi olen facebookin mieltänyt. Ajanhukkaa.

Vierailija
11/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa ajanhukkaa minusta. On kokeiltu ja ei ole minun juttu.

Vierailija
12/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen facebookissa, mutten juuri kauheasti siellä tee mitään, käyn ehkä päivittäin sen minuutin, ja katson ovatko läheiset päivittäneet jotain mielenkiintoista. Ja monesti eivät ole, uutisia saattaa olla yksi joltain, joskus ei sitäkään. En tiedä, olisinko sitten kauhean tyytyväinen, jollen olisi tuota minuuttia "hukannut" tuohonkin asiaan.

Vierailija
13/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä facebookia, sehän on jokaiselle käyttäjälle erilainen. Mulla se on ehkä poikkeuksellisen mielekäs. Kun ystävissä on paljon kirjailijoita, toimittajia,taiteilijoita ja poliitikkoja, keskustelut ovat väkisinkin mielenkiintoisia.

Vierailija
14/14 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta siellä on pakko olla ja vielä omalla nimellä. Ärsyttää koko junttikanava ja sen yksityisyydensuojaraiskaukset.