Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, menkkojen siirtoasiaa.

Vierailija
27.04.2012 |

Aloin ottamaan primolut noria, syönyt nyt 5 päivää, tarkoituksena siirtää menkat. Mutta hemmetti, laskin väärin kierron alkamisen, eli olen tavallaan syönyt turhaan niitä tän 5 päivää. Varsinaisesti menkkojen ois pitänyt alkaa vasta 3 päivän kuluttua. eli vasta tänään ois pitänyt aloittaa se kuuri.

Ongeloma on se, että vaikka söisin niitä nyt sen ohjeen mukaan max 14, se ei auta asiaa kesäkuulle, jolloin menkkojen ois ollut tarkoitus siirtyä:(

Kysymys onkin siis, voiko noita primolut noreja ottaa kuitenkin vaikka 3 viikkoa putkeen.Esim niin, että vika viikko ois vaan 5 mg/pvä. Mitä haittaa siitä olisi? Ja onko kukaan syönyt niitä enemmän kuin se 2 viikkoa, jos niin tuliko haittavaikutuksia tai muuta huomioitavaa.

En voi antaa menkkojen vielä tulla, koska silloin siirto menee totaalisesti pieleen :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vaan syömään toukokuun mmenkkojen siirtoon liian aikaseen.

Vierailija
2/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoväli pysyy kuitenkin samana, joten kun siirtää toukokuun menkat, siirtyvät kesäkuun menkatkin. Siis siitä, milloin ne tulisivat ilman mtn lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto menee sekaisin eikä seuraavista menkoista voi tietää tuleeko neljän vai viiden viikon kuluttua. näin ainakin mulla. kysyin tätä myös lääkäriltä kun olin itsekin uskossa että voi siirtää "etukäteen", ei kuulema voi eikä kannata edes yrittää. eli anna tulla vaan ja sit arvot seuraavien alkamisen hatusta,ts syöt nappeja kun et halua niiden tulevan. eivät nääs tule. pitikö tulla ,sitä ei kukaan saa koskaan tietää.

Vierailija
4/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa laskea ?

otat lääkkeitä miten sattuu?

eli ne on hormoneja, ei näät saa ottaa huvikseen ja ei etenkään liian pitkään..

eli kun nytt tyhmyys on tapahtunut, sinuna lopettaisin ne ja odottaisin kkk alkamista, ja niistä sitten laskisin uuden lääkkeiden aloituksen

joo olen joutunut tuota itse käyttämään ylisuurten vuotojen takia, ja myös loppumattomein vuotojen takia..

Vierailija
5/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa putkeen.

Haluan tietää onnistuuko se , vai alkaako menkat joka tapauksessa liian aikasin, jolloin kesäkuunkin menkat tulee väärään aikaan:(

En haluaisi kuitenkaan ottaa uutta kuuria taas kesäkuussa, kun silloin ei voi olla senkään verta varma vuodon alkamispäivästä.

Menkkojen pitäisi olla siis pois kesäkuun 2 ekaa viikkoa.

Vierailija
6/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto menee sekaisin eikä seuraavista menkoista voi tietää tuleeko neljän vai viiden viikon kuluttua. näin ainakin mulla. kysyin tätä myös lääkäriltä kun olin itsekin uskossa että voi siirtää "etukäteen", ei kuulema voi eikä kannata edes yrittää. eli anna tulla vaan ja sit arvot seuraavien alkamisen hatusta,ts syöt nappeja kun et halua niiden tulevan. eivät nääs tule. pitikö tulla ,sitä ei kukaan saa koskaan tietää.

Vierailija
7/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on tehonnut. Sä oot nyt sössinyt pahemman kerran. 21 päivää olen syönyt putkeen

Vierailija
8/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa putkeen.

Haluan tietää onnistuuko se , vai alkaako menkat joka tapauksessa liian aikasin, jolloin kesäkuunkin menkat tulee väärään aikaan:(

En haluaisi kuitenkaan ottaa uutta kuuria taas kesäkuussa, kun silloin ei voi olla senkään verta varma vuodon alkamispäivästä.

Menkkojen pitäisi olla siis pois kesäkuun 2 ekaa viikkoa.

itse siis , kuten yllä kerroin , olen käyttänyt massiivisiin vuotoihin, jotka tuli ja meni miten sattui..

no,olimme perhematkaalla auringossa, ja tietty siellä alko heti, jo lentokoneessa, vaan loppui lyhyeen , kun napasin kysistä pilleriä poskeen...

ja alkoi heti kun lopetin paluulennolla påillerit, niin seuraavan päivänä taas vuotamaan,

et sillee toimii

Vierailija
9/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lääkäri sanoi että kannattaa siirtää menkat edellisessä kuussa eikä vasta sitten kun on jo matkalla. Voivat kuitenkin päästä läpi tiputtelua tai voi tulla huonovointisuutta tjtn sinnepäin. Hyvin toimi. Ymmärrän kyllä tavallaan jos se ei toimi kaikilla koska tuo lääke ei siirrä sitä ovulaatiota vaan viivyttää vuodon alkamista ja ovishan on noita otettaessa jo tapahtunut.

Sori, en voi auttaa, mä en syöny niitä määrättyä pitempään.

Vierailija
10/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten laskin viikolla pieleen. ehkä jännittää se tuleva kesäkuu matkoineen jo nyt.

Mutta jos ne toimii niin, että vuoto ei ala ja voin syödä niitä nyt putkeen 3 viikkoa, niin laskin että toukokuun menkat alkaisi sitten n. 15-16. pvä Ja jos kierto pysyy samana eli n. 30 päivää tulee kesäkuun menkat samoihin aikoihin.

Eli saan ne 2 ekaa viikkoa vuotovapaaksi.

Jee, ehkä tää onnistuu:)

Kiitos nyt kuitenkin kun neuvoitte.

ens kerralla lupaan olla mokaamatta ja laskea kierron alun tarkemmin.

Vierailija
11/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miten laskin viikolla pieleen. ehkä jännittää se tuleva kesäkuu matkoineen jo nyt.

Mutta jos ne toimii niin, että vuoto ei ala ja voin syödä niitä nyt putkeen 3 viikkoa, niin laskin että toukokuun menkat alkaisi sitten n. 15-16. pvä Ja jos kierto pysyy samana eli n. 30 päivää tulee kesäkuun menkat samoihin aikoihin.

Eli saan ne 2 ekaa viikkoa vuotovapaaksi.

Jee, ehkä tää onnistuu:)

Kiitos nyt kuitenkin kun neuvoitte.

ens kerralla lupaan olla mokaamatta ja laskea kierron alun tarkemmin.

mitä pidempään kuukautiset on pois, sen paksummaksi limakalvo kasvaa ja sen runsaampana ja vuotavan ja mahdollisesti pidempääänkin vuoto voi kestää..

eli en kyllä noin montaa viikkoa otttaisi putkeen noita pillereitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme