Laihdun tasaisen varmasti, mutta persläski on ja pysyy :( Mikä avuksi????
Liikuntaa on nyt ohjelmassa 3-4 päivänä viikossa, rankkaa aerobista sisältäen. Laihdutan hiljalleen, ja selästä & vatsasta ovat makkarat pienentyneet ja tisseistä on jo kokoa lähtenyt, mutta peffassa ei ole juurikaan muutosta. Tai on ehkä vähän muttei riittävästi.
Laihtuuko koko ämmä tästä ympäriltä ja vain perse jää????
Kommentit (13)
Olen laihtunut viime vuosien aikana n.30 kiloa. Ensin raskauskilot, sitten erokilot ja nyt ihan tarkoituksella olen yrittänyt treenata viimeisetkin löysät pois. Mutta perse on ja pysyy. Vähän siihen olen muotoa saanut kyykkytreenillä, mutta ei ne läskit vaan katoa mihinkään. Muualla ei ole enää senttiäkään ylimääräistä. Merkillistä!
Mullakin meinaan on lihaksia reisissä ja persuksissa, mutta on sitä löllöäkin vielä. Reilusti. Ja vatsassakin on paljon vararavintoa, jonka ajattelin karistaa tiehensä.
ap
Jos yhtään lohduttaa, niin mä huomasin laihtuneeni, kun rannekoru ei meinannut pysyä enää ranteessa vaan uhkasi tippua koko ajan pois. Siis muuta muutosta en havainnut, makkarat oli ja pysyi. Vaaka näytti -4kg.
Tämän vuoksi päärynävartaloiset pääsevät ihannekroppaan huonoiten.
on edessä....
Verinen siksi, että tarttee varmaan kääntyä kirurgin puoleen jos ei laardi lähde hyvällä.
ap
Kaisa Jaakkolan Hormoonidieettikirjan, joka sai tietokirjapalkinnonkin hiljattain. Saat sieltä lisätietoa mm. estrogeenin vaikutuksesta kehoosi.
Hehän ovat pulskinakin lähimpänä ihannekroppaa! Kunhan vyötärö on kapea suhteessa lantioon, ollaan jo aina lähempänä ihannetta kuin tuhdin vyötärön kanssa :O
Omenalihavat laihtuvat helpommin kuin päärynät ongelmakohdastaan. Mutta voit lohduttautua sillä, että päärynälihavuus on vähemmän vaarallista kuin omenalihavuus. Läski ei ole sisäelinten ympärillä nimittäin.
mikä on vielä pahempi. Tissin ja lantionympärys on palannut 90 cm:iin mutta vyötärö on 92 cm. Näytän 7. kuulla raskaana olevalta. Painoindeksi on kuitenkin 21 joten kauheasti tästä ei ole enää laihduttaa.
Jolla ois liian iso peppu. Ap, mä luulen että stressaat turhaan. Oisit ylpeä, jos sulla on kunnon pyöreä peppu ja kiinteä muutoin. Lattanan pepun saa pyöreäksi kuntosalilla. Mutta se vie ainakin puoli vuotta, vuoden aikaa. Korosta vyötäröä pukeutumisessa. Oot varmasti ihan hyvä. Laita mittoja, niin me voidaan sanoa tarkemmin. Mutta oot varmasti oikein sopiva.
Nytkin kun mitat on 50kg/162cm, on muutama ylimääräinen kilo takapuolessa. Tästä kun laihtuisin vielä muutaman kilon, niin lähtisi ne loput läskit takapuolesta. Tosin sillon tipahtaisin taas lähelle alipainoa.
ja -1kg, mutta nyt senttien katoaminen on hidastunut. Aiemmin meni aina yks yhteen: 112kg= 112cm, 104kg=104cm
Nyt 92,5kg= 96cm
Olen laihtunut viime vuosien aikana n.30 kiloa. Ensin raskauskilot, sitten erokilot ja nyt ihan tarkoituksella olen yrittänyt treenata viimeisetkin löysät pois. Mutta perse on ja pysyy. Vähän siihen olen muotoa saanut kyykkytreenillä, mutta ei ne läskit vaan katoa mihinkään. Muualla ei ole enää senttiäkään ylimääräistä. Merkillistä!